کد خبر: ۲۳۷۲۹
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

افزایش سرمایه
یک مقام مسئول به بورس پرس خبر داد:

افزایش سرمایه"لازما" امروز به احتمال زیادمنتشر می شود/ارقام اعلامی غیرواقعی اند

یک مقام مسئول در شرکت آزمایش گفت: افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به احتمال ۹۰ درصد امروز در کدال منتشر می شود اما ارقام اعلامی در فضای مجازی غیر واقعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درپی اعلام دیروز غلامرضا ابوترابی رئیس نظارت برانتشار و ثبت اوراق بهادار مبنی بر عدم ارایه درخواست افزایش سرمایه آزمایش تا ساعت 14:30 دقیقه دیروز به سازمان بورس، این موضوع توسط بورس پرس از یکی مدیران "لازما" پیگیری شد.

وی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: مصوبه هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به احتمال 90 درصد امروز در کدال منتشر خواهد شد. هفته آینده هم گزارش حسابرس ارایه خواهد شد.

وی افزود: تمام سعی ما این است که در صورت دریافت مجوز سازمان بورس، مجمع فوق العاده را در روزهای باقی مانده سال برگزار کنیم اما با توجه به سال مالی 31 شهریور آزمایش، این احتمال وجود دارد که فرصت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تا شهریور سال 95 وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال بررسی و پیگیری است ، تاکید کرد: درحالی آزمایش برنامه افزایش سرمایه را در پیش گرفته که برخی از ارقام دو سه برابر رقم واقعی افزایش سرمایه سخن به میان آورده اند که غیر واقعی است و درصد افزایش سرمایه در اطلاعیه ایی منتشره در کدال مشخص خواهد شد.

این مقام مسئول در واکنش به این سئوال که آیا زمین مرودشت نیز در محاسبات افزایش سرمایه لحاظ خواهد شد یا خیر؟ به بورس پرس گفت: این شرکت از سال 85 مستقل شده و 100 درصد سهام آن متعلق به آزمایش است. بنابراین افزایش سرمایه آن به طور مستقل اعمال خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ