کد خبر: ۲۶۹۵۵
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱/۳۰

افزایش سرمایه ۱۳۸ و ۶۵۰ درصدی دو شرکت بورسی و فرابورسی

افزایش سرمایه ۱۳۸ و ۶۵۰ درصدی دو شرکت بورسی و فرابورسی

دو شرکت بورسی و فرابورسی پگاه اصفهان و قند ارومیه با ارسال گزارش توجیهی افزایش سرمایه ۱۳۸ و ۶۵۰ درصدی به حسابرس، قدم اول برای این برنامه را برداشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیرعامل شرکت پگاه اصفهان در حالی 17 مهر سال گذشته از برنامه افزایش سرمایه 138 درصدی خبر داده بود که هیات مدیره این شرکت بورسی در جلسه 26 فروردین سال جاری ، این تصمیم را تصویب کرد و گزارش توجیهی را به حسابرس ارسال کرد.

براساس این گزارش، در صورت تایید حسابرس و مجوز سازمان بورس سرمایه " غشصفا" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی از 8.4 به 20 میلیارد تومان خواهد رسید.

هدف از این تامین مالی هم دستیابی به چشم انداز آتی ، رعایت الزامات مقرر توسط سازمان بورس و امکان تامین سرمایه درگردش مورد نیاز برای افزایش تولید اعلام شده است.

همچنین شرکت قند ارومیه که با قیمت 600 تومانی هر سهم ( مربوط به 23 دی سال گذشته ) در بازار پایه فرابورس حضور دارد در تدارک افزایش سرمایه 650 درصدی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته  و اندوخته طرح و توسعه برآمده تا سرمایه بیش از 1.6 میلیارد تومانی را به 12 میلیارد تومان برساند.

این برنامه در 27 دی سال گذشته تصویب شده و قرار است صرف اصلاح ساختار وتقویت بنیه مالی شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ