کد خبر: ۳۱۹۰۹
۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۵/۲۳

علت عدم عرضه اولیه هفته گذشته / تکرار رفتار چراغ خاموش شرکت مهم بازارسرمایه
یک منبع آگاه به بورس پرس خبر داد:

علت عدم عرضه اولیه هفته گذشته / تکرار رفتار چراغ خاموش شرکت مهم بازارسرمایه

در حالی رفتار چراع خاموش مدیران شرکت مهم بازار سرمایه یعنی مدیریت فناوری بورس تهران تکراری شده که یک منبع آگاه علت عدم عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام "تلیسه" در هفته گذشته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به رغم گذشت بیش از 10 روز از قطع شدن 1.5 ساعته هسته معاملات در چهارشنبه دو هفته پیش که موجب اعتراض فعالان و زیان برخی سهامداران شد، هنوز مدیران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران هیچ توضیحی نداده اند تا مشخص شود اولا" چرا چنین رویدادهایی تکرار می شود و دوما" چه برنامه بنیادی و اساسی برای آینده و جلوگیری از این رویداد ناخوشایند دارند؟

در این رابطه پیگیری های بورس پرس از مسئول مستقیم این موضوع به نتیجه ایی نرسید و معاون فنی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در سخنانی کوتاه گفت: این مشکل سراسری درحالی برطرف شده که بهتر است موضوع و علت اختلال را از روابط عمومی بورس پیگیری کنید.

در همان روز یعنی چهارشنبه دو هفته پیش ، مرتضی آنالویی مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران هم با اعلام اختلال در عملکرد سامانه معاملات، به عذرخواهی از فعالان بازار سرمایه و اعلام تلاش برای برطرف کردن مشکل بسنده کرد تا عدم پاسخگویی این شرکت مهم بازار سرمایه که حاضر به ارتباط با رسانه ها و برگزاری حتی یک نشست خبری سالانه نیست، تکراری شود.

براساس این گزارش، در پیگیری از روابط عمومی سازمان بورس هم اعلام شد توضیحاتی درحال آماده شدن است که تا دقایقی دیگر منتشر می شود اما تا به امروز خبری از توضیحات مدیریت فناوری نشده است

با این وجود در شرایطی انتظار به تغییر رویه و پاسخگویی مسئولان می رود که در برابر عدم پاسخ گویی مدیران  شرکت مهم بازار سرمایه یعنی مدیریت فناوری بورس تهران ، یک منبع آگاه علت عدم عرضه اولیه هفته گذشته 10 درصد سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه را ناشی از نگرانی مسئولان در تکرار قطعی هسته معاملات اعلام کرد و به بورس پرس گفت: همه شرایط لازم برای عرضه 7 میلیون سهم این شرکت در دوشنبه گذشته فراهم بود اما مسئولان بازار سرمایه به دلیل نگرانی از اختلال در روند عادی معاملات ، موقتا" از این تصمیم منصرف شدند.

وی ادامه داد: بنابراین فعلا" زمان عرضه اولیه 7 میلیون سهم "تلیسه" مشخص نیست.

براساس این گزارش، این شرکت که از بهمن سال گذشته در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده بود ، بعد از برگزاری جلسه معارفه شنبه پیش و اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت کوچک توسط مدیران ، آماده عرضه اولیه بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۵/۲۳
0
0
پاسخ
با سلام و خدا قوت به شما:
گفتگو برای اجازه صادرات یک درصد از روغن خوراکی به دیگر کشورها با وزیر اقتصاد می خواهد صورت گیرد . صادرات حتی (یک درصد)از روغن خوراکی به دیگر کشورها سود خیلی خوبی را برای تولید کنندگان این محصول به دنبال خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ