کد خبر: ۳۲۳۹۹
۹:۵ - ۱۳۹۵/۶/۱۷

ششمین مجوز افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی با ۶۴۶ درصد

ششمین مجوز افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی با ۶۴۶ درصد

ششمین مجوز افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی در سال جاری با ۶۴۶ درصد برای شرکت اخراجی فولادکاویان صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولادکاویان اخراجی هم بعد از شرکت های آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌، ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) ، پلاسکوکار سایپا، ماشین سازی نیرو محرکه  و قند تربت جام مجوز افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی را گرفت.

"فوکا" که مهر دو سال پیش با تصمیم هایت پذیرش از بورس حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شده، سال گذشته گزارش حسابرس درباره افزایش سرمایه 646 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را به سازمان ارسال و حتی زمان مجمع فوق العاده را 10 صبح 26 اسفند تعیین کرده بود اما قادر به دریافت مجوز نشده بود.

با این حال سازمان بورس افزایش سرمایه این شرکت از 80 به بیش از 597 میلیارد تومان موافقت و مجوز لازم را صادر کرد تا "فوکا" طی روزهای آینده اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند.

اهداف این تامین مالی ، رفع محدودیت های موجود برای اخذ تسهیلات از بانک ها،استفاده از معافیت مالیاتی بر اساس ماده 17 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور، بهبود ساختار سرمایه و افزایش سرمایه به سطح قابل قبول ، اصلاح ساختار مالی ، تطبیق حقوق صاحبان سهام شرکت با قیمت واقعی سهام، تغییر نگرش سیستم بانکی به شرکت جهت اعطای تسهیلات و تامین نیازها و خواست های اطلاعاتی استفاده کنندگان اعلام شده است.

این شرکت از آبان 82 با کشف قیمت 625 تومانی هر سهم وارد بورس و سال 85 توسط یک فعال صنعت فولاد از سرمایه گذاری توسعه معادن وفلزات خریداری شده است. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ