کد خبر: ۳۷۵۳۵
۰:۰ - ۱۳۹۵/۸/۱

پیش بینی اوضاع
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی اوضاع "آپ" و بازار سهام با شاخص ۷۸ هزار تایی

وضعیت هفته جاری بورس آن هم با شاخصی که بعد از دو ماه وارد کانال ۷۸ هزار واحدی شده، به همراه "آپ"، با تکیه بر عملکرد ۶ ماهه شرکتها و عوامل جهانی، توسط کارگزاری آبان پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شاخص بورس در حالی آخرین روز هفته کاری پیش، بعد از دو ماه به کانال 78 هزار واحد بازگشته که کارگزاری آبان با تکیه بر انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت های بورسی و فرابورسی و عوامل موثر جهانی، وضعیت بازار سهام در هفته جاری را پیش بینی و اعلام کرد نگاه اکثر فعالین بازار به گزارشهای 6 ماهه شرکت ها و کیفیت سودهای اعلامی توسط آنها معطوف شده که  می تواند معاملات هفته جاری را تحت الشعاع قرار داده و با نوسانات فراوانی مواجه سازد.

قطعا نمادها و گروه هایی که گزارش های مناسبی را منتشر کرده اند به مراتب از اقبال بیشتری برخوردار خواهند بود. نماد خودرو در هفته گذشته تحت تاثیر برخی شایعات و شنیده ها در خصوص سودآوری و برنامه افزایش سرمایه، معاملات پرتقاضا تری نسبت به هم گروهی های خود تجربه کرد. با این حال با توجه به نحوه داد و ستدهای کل گروه خودرویی، به نظر، گروه مذکور در هفته پیش رو متعادل و مثبت باشند.

با ادامه سیاست انبساطی و رشد اقتصاد چین و با توجه به ادامه رشد جهانی قیمت کامودیتی ها بخصوص زغال سنگ و فلز روی و انتشار گزارش های  بسیار مناسب نمادهایی همانند "کروی، فاسمین، کاما، کشرق و فرآور"، انتظار می رود اکثر نمادهای گروه فلزی و معدنی همچنان داد و ستدهای پرتقاضا و مثبتی را تجربه کنند اما همچنان گروه رویی از اقبال به مراتب بیشتری برخوردار خواهند بود.

نماد تازه وارد "آپ "در گروه آی تی با توجه به تشکیل صف خرید بسیار پرحجم در اواخر هفته گذشته، احتمالا رشد سریع و چشمگیری را تجربه کند. موضوعی که می تواند گروه بنیادی محور آی تی را همچنان در صدر توجه سهامداران قرار دهد. در این بین مشخص شدن ابعاد قرارداد صندوق های فروشگاهی و اعلام نام شرکت های شرکت کننده دراین مناقصه پرحاشیه و مشخص شدن میزان سودآوری آنها نیز مزید بر علت خواهد بود.

با توجه به انتشار اخبار مثبت در خصوص توسعه سبد صادراتی گروه غذایی، بخصوص گروه لبنیاتی، به نظر ، هفته پیش رو همچنان معاملات مثبت، پرتقاضا و حتی صف های خرید گروه غذایی را نظاره گر باشیم. در این بین گزارش های مثبت نمادهایی همانند "غفارس و غگلستا" مزید بر علت است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ