کد خبر: ۳۷۶۷۳
۰:۰ - ۱۳۹۵/۸/۵

با حضور معاون اول رئیس جمهور:

"ذوب"زمان بهره برداری بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ۴ پروژه مهم را تعیین کرد

ذوب آهن زمان بهره برداری از بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و ۴ پروژه مهم تولیدی دیگر را با حضور معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی دیروز حسابرس ذوب آهن افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی های را تایید کرده که این شرکت زمان افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس جمهور را تعیین کرد.

به این ترتیب قرار است شنبه آینده 8 آبان بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و 4 پروژه مهم تولیدی و زیست محیطی دیگر در ذوب آهن اصفهان با حضور اسحاق جهانگیری به بهره برداری برسد.

قرار است علاوه بر پروژه تولید ریل ملی UIC60  ،‌ UIC54 ، U33 ، پروژه احداث ایستگاه ریخته گری با ظرفیت یک میلیون تن شمش، پروژه بازسازی واصلاح غبارگیرهای سیستم تصفیه گاز کنورتور ( که با اجرای آن برای سه کنورتور ذوب آهن، این شرکت  به صنعت سبز تبدیل می شود) ، پروژه گوگردزدایی از چدان مذاب و پروژه انتقال پساب زرین شهر  نیز افتتاح شود.

براساس این گزارش، موضوع تولید انبوه ریلی ملی ذوب آهن از ماه ها پیش مطرح و با کش و قوس هایی مانند مواضع مدیرعامل راه آهن مبنی بر خرید 50 هزار تن ریل هندی و بدهی 200 میلیارد تومانی و عدم تولید حتی یک شاخه ریل توسط ذوب آهن همراه بود اما27 مهر با امضاء رسمی قرارداد بین دو طرف، این موضوع نهایی شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ