کد خبر: ۴۰۵۳۸
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۹/۹

عذرخواهی تلفنی وزیر راه از نمایندگان/ استیضاح آخوندی به قوت باقی است
نماینده ارومیه خبر داد:

عذرخواهی تلفنی وزیر راه از نمایندگان/ استیضاح آخوندی به قوت باقی است

نماینده ارومیه در مجلس با اشاره به تماس تلفنی وزیر راه و عذرخواهی وی بابت اظهارات در خصوص برخورد دو قطار، گفت:‌ این عذرخواهی به موضوع استیضاح ربطی ندارد و استیضاح به قوت، باقی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،نادر قاضی پور در خصوص عذرخواهی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از مردم بابت سخنانی درباره برخورد دو قطار در سمنان، به تسنیم گفت:‌ آخوندی با بنده تماس گرفته و بابت اظهارات عذرخواهی کرد اما عذرخواهی ربطی به موضوع طرح استیضاح ندارد و این مسئله به قوت، باقی است.

وی پیش‌تر با اشاره به سخنان آخوندی در رابطه با حادثه قطار تبریز-مشهد مبنی بر بیمه‌بودن قطار و مسافران اظهار داشت: ما هم دهقان فداکار داریم، هم پیراهن اضافی داریم و هم پول داریم، به پول بیمه شما که گفتید قطار بیمه است، نیازی نداریم.

قاضی پور با اشاره به داغ‌دار شدن مردم آذربایجان بیان کرد: مردم قهرمان آذربایجان به این راحتی از خون زوار امام‌رضا(ع) نخواهند گذشت و از ریاست قوه قضائیه خواستار برخورد با عوامل این حادثه از صدر تا ذیل هستیم و می‌خواهیم این برخورد و رسیدگی را از شخص وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی شروع کند.

وی با اشاره به این که مجلس به‌شدت پیگیر استیضاح آخوندی است، افزود: واقعیت امر این است مردم آذربایجان داغ دار شده‌اند و این مسئله را تا استیضاح وزیر و به نتیجه رساندن آن پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ