کد خبر: ۴۱۸۵۳
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۹/۲۲

تعریف و تجمید سیف از بانک ملت بدون اشاره به تکلیف ۳ هزارمیلیاردی و توقف نماد
در رونمایی از خدمت جدید اعلام شد:

تعریف و تجمید سیف از بانک ملت بدون اشاره به تکلیف ۳ هزارمیلیاردی و توقف نماد

رئیس کل بانک مرکزی در رونمایی از خدمت جدید بانک ملت ، از این بانک که تکلیف ۳ هزار میلیارد تومانی تعریف و تجمید کرد اما در مورد آینده این بانک بورسی سخنی نگفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی الله سیف در جریان رونمایی از محصول و خدمت جدید بانک ملت با عنوان شاپ کارت از این بانک بورسی تعریف تجمید کرد اما در مورد تکلیف 3.080 هزار میلیارد تومانی و زیان سهامداران و توقف نماد این بانک و دو بانک تجارت و صادرات صبحتی نکرد.

وی با بیان اینکه پیشینه مثبت، انگیزه بالا در جهت ارائه خدمات و کسب رتبه های برتر در شاخص های مختلف از ویژگی های بارز بانک ملت است که همیشه زبانزد عام و خاص بوده، ادامه داد: در بانک ملت رفاقت و صمیمیت موج می زند و امید است با تکیه بر روحیه بالا و شادابی کارکنان، جهشی معنادار و ارتقایی قابل توجه در فعالیت های خود داشته باشد.

این مقام مسئول عملکرد بانک ملت را در سال جاری شایسته قدردانی خواند و تاکید کرد: امیدواریم این بانک که ظرفیت های بالایی در بخش ارز دارد بتواند با تقویت فعالیت های خود در این بخش، علاوه بر کمک به ساماندهی بازار ارز کشور، ارتقای معناداری در درآمدزایی و سودآوری خود داشته باشد.

سیف با اشاره به فعالیت چشمگیر بانک ملت در زمینه صدور کارت های اعتباری مرابحه گفت: امیدواریم این روند صعودی ادامه داشته باشد تا بانک ملت همچنان جلوداری و پیشگامی خود را در این زمینه حفظ کند.

شاپ کارت اول در تهران و سپس در سراسر ایران

هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک ملت نیز از ارائه ٩ خدمت جدید تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: شاپ کارت و خدمات قرض الحسنه ویژه ، دو خدمت جدید هستند که اولی به دستان رئیس بانک مرکزی مورد رونمایی قرار گرفت. دومی نیز تا هفته آینده رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاپ کارت در مرحله اول در تهران و از دی ماه در سراسر کشور به مشتریان ارائه خواهد شد، افزود: قرض الحسنه ویژه هم، جنبه اجتماعی دارد و با هدف اطمینان بخشی به سپرده گذاران قرض الحسنه طراحی شده است.

اخلاقی به رتبه نخست بانک ملت در صدور کارت های اعتباری مرابحه اشاره کرد و گفت: بانک ملت ١٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه به متقاضیان ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، شاپ کارت ملت، کارتی اعتباری است که در ملت شاپ ( شبکه اعتباری پرداخت ملت) قابل استفاده است و بازار هدف آن مشتریان حقیقی متقاضی خرید کالا یا خدمات به صورت اقساطی خواهند بود.

شاپ کارت، کارتی تجدیدپذیر با امکان بازپرداخت یکجا و تقسیطی است که با عقد مرابحه به مشتریان ارائه خواهد شد. نرخ سود این کارت ١٦ تا ١٧ درصد به اضافه یک درصد آبونمان و مهلت استفاده از آن ٦٠ روز کاری خواهد بود.

مهلت بازپرداخت شاپ کارت، ٣٠ روز بدون دریافت سود در هر حالت( تسویه به طور یکجا یا اقساطی) و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ٣٦ ماه متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ