کد خبر: ۴۲۰۸۹
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳

مدیرعامل ایران خودرو بزودی اخبار خوش می دهد/ وضعیت مناسب
یک مقام مسئول ارشد به بورس پرس خبر داد:

مدیرعامل ایران خودرو بزودی اخبار خوش می دهد/ وضعیت مناسب "خودرو"

یک مقام مسئول ارشد ایران خودرو با اعلام وضعیت مناسب و رشد ۳۴درصدی تولیدات و تاکید رئیس جمهور به عرضه پژو ۲۰۰۸ در اسفند از نشست مطبوعاتی مدیرعامل "خودرو" و اعلام اخبار خوش در آینده نزدیک خبر داد.

یک مقام مسئول ارشد ایران خودرو در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت این شرکت از جمله فروش بلوک 33 درصدی بانک پارسیان اظهار داشت: ایران خودرو مانند هر شرکتی دیگری دارای دو دسته سهامدار با نگاه بلندمدت و کوتاه مدت بوده و به هر دو گروه احترام می گذارد اما نباید رویدادهای جاری و غیر قطعی مانند واگذاری بلوک بانک پارسیان موجب ایجاد هیجان و انتظارات شود.

وی با بیان اینکه مراحل واگذاری این بلوک در جریان بوده و باید تا زمان نهایی شدن آن صبر کرد، ادامه داد: فارغ از این موضوع ، وضعیت ایران خودرو مناسب بوده و محصولات ان در سال جاری با رشد 34 درصدی همراه شده و تنها شرکت خودرو ساز است که همکاری با پژو را رسما" اغاز کرده و حتی تا کنون دو بار رئیس جمهور از عرضه پژو 2008 در اسفند تاکید داده که به موقع عملی خواهد شد.

این مقام مسئول ارشد ایران خودرو با اشاره به وضعیت نوسانی بازار سهام در ماه های اخیر ، خاطر نشان کرد: مسلما" در بازار سهامی که همواره نوسان وجود دارد و قیمت ها و متغیرهای اصلی آن افت و خیز ناپایدار دارند، نمی توان از شرکت های بزرگی چون ایران خودرو انتظار رشد و صعود داشت. 

وی در برابر این نکته که بسیاری از سهامداران و فعالان بازار خواهان شفاف شدن آخرین وضعیت مالی و عملیاتی ایران خودرو هستند، به بورس پرس گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده ، قرار است مدیر عامل این شرکت طی دو سه هفته آینده با رسانه های فعال بورس نشست مطبوعاتی برگزار کرده و ضمن اعلام آخرین وضعیت به سئوالات پاسخ دهد. بنابراین می توان منتظر اخبار خوش از این شرکت در آینده ایی نزدیک بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ