کد خبر: ۴۳۶۶۰
۰:۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷

افزایش سرمایه پاکشو برای خرید دو شرکت تخصصی و انتشار اوراق مرابحه
معاون مالی شرکت به بورس پرس اعلام کرد:

افزایش سرمایه پاکشو برای خرید دو شرکت تخصصی و انتشار اوراق مرابحه

معاون مالی پاکشو از برنامه تامين مالي از طريق افزایش سرمایه برای خرید دو شرکت تخصصی و انتشار 50 میلیارد تومان اوراق مرابحه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن بیاتی درباره برنامه های شرکت بورسی پاکشو اظهار داشت: گروه صنعتی پاکشو به منظور استفاده بهتر و مناسب تر از ظرفیت ها جهت توسعه فروش و سودآوری، تامین مالی از بازار سرمایه را در دستور کار قرار داده است. بدین منظور دو برنامه اصلی افزایش سرمایه از 70 به 100 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و نیز انتشار 50 میلیارد تومان اوراق مرابحه جهت تامین مواد اولیه تولید، مدنظر است.

وی با بیان اینکه منابع حاصل از افزایش سرمایه صرف سرمایه گذاری در دو شرکت تامین کننده مواداولیه و لوازم بسته بندی خواهد شد افزود: پس از دریافت مجوز سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده، سهام دو شرکت پاکان پلاستکار و پدیده شیمی جم که از حلقه های مهم زنجیره تامین پاکشو بوده و از سودآوری مناسبی نیز برخوردارند، خریداری می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت پاکان پلاستکار در زمینه طراحی و ساخت انواع قالب ها، محصولات و قطعات پلاستیکی و پلیمری فعالیت دارد و علاوه بر تامین و تولید درب و بطری و قطعات پلاستیکی مورد نیاز برای تولید محصولات شوینده شرکت پاکشو، در زمینه تولید سایر محصولات نهایی پلیمری نیز فعالیت داشته و برندهای این شرکت در زمره برندهای معتبر در سطح کشور است.

بیاتی افزود: شرکت پدیده شیمی جم نیز در حوزه تولید مواد اولیه محصولات شوینده و محصولات پتروشیمی فعالیت می کند و در حال حاضر بخش عمده ای از مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات صنایع شوینده کشور را تأمین می‌کند. ضمن اینکه به عنوان یک کسب و کار مستقل توانسته اند رشد خوبی در چند سال اخیر داشته باشند.

به گفته وی با سرمایه گذاری در شرکت های فوق، علاوه بر امکان بهره مندی از مزایای مالکیت شرکتهای زنجیره تامین، پیش بینی می شود بازدهی سرمایه گذاری مطلوب نیز برای شرکت پاکشو ایجاد شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ