کد خبر: ۴۳۸۱۳
۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲

پیش بینی وضعیت شرکتهای خودرو و چند گروه دیگر در هفته جاری +۲ سهم تازه
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی وضعیت شرکتهای خودرو و چند گروه دیگر در هفته جاری +۲ سهم تازه

وضعیت شرکتهای گروه خودرو، حمل و نقل، شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، فلزی و معدنی و غذایی به همراه دو شرکت تازه وارد توسط کارگزاری آبان پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی بازار سرمایه طی هفته جاری متاثر از رویداد تلخ حادثه ساختمان پلاسکو و همچنین آغاز رسمی ریاست جمهوری ترامپ خواهد بود که کارگزاری آبان برای هفته جاری بورس اعلام کرد روزهای اخیر، روزهای پرترافیک سایت اطلاع رسانی کدال با توجه به انتشار گزارش های میاندوره ای شرکت ها بود. گزارش هایی که جهت گیری فعالین بازار، نحوه معاملات، ارزش گذاری و سمت و سوی روند قیمتی سهام شرکت ها را بیش از پیش مشخص می کند.

در گروه خودرویی با توجه به نحوه معاملات نمادهای گروه طی داد و ستدهای چهارشنبه (که در اواخر بازار با موج جدیدی از عرضه ها مواجه شدند و در نهایت منفی به کار خود پایان دادند) به نظر می رسد به غیر از چند نماد محدود همانند "خودرو، خلنت و ختور"، مابقی نمادهای گروه همچنان کم فروغ ظاهر شوند. در این بین گزارش مناسب نماد "خودرو" اقبال این نماد را دو چندان خواهد کرد.

در گروه حمل و نقل، به نظر نماد تازه وارد "حسیر" همچنان با صف خرید پرحجم به رشد قیمتی خود ادامه دهد و نمادهای حتاید و حفارس معاملاتی پرتقاضا را دنبال کنند.

گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها در هفته پیش رو احتمالا همچنان متعادل دنبال خواهند شد اما برخی نمادها همانند "شفن، شتوکا، وپترو، شکلر، شکربن، شپمچا، شگامرون، شپدیس، ساینا و شپترو" از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

با توجه به گزارش مناسب اکثر نمادهای گروه های فلزی و معدنی، انتظار داریم شرکت های مذکور همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار گیرند و علیرغم رشد قیمتی مناسب اکثر آنها، همچنان معاملات پرتقاضا و مثبتی را تجربه کنند.

احتمالا صف خرید نماد تازه وارد "غدیس" در اوایل هفته عرضه شود اما ممکن است به دلیل کوچک و کم شناوربودن نماد، مجددا مورد توجه نوسان گیرها قرار گیرد.

همچنین سایر نمادهای گروه غذایی همانند "غپینو، غشهداب، غاذر، غشصفها، غمهرا و غبهنوش" همچنان پرتقاضا و مثبت دنبال خواهند شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ