کد خبر: ۴۳۹۵۲
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۵

مصاحبه دیروز وزیر اقتصاد سبب شگفتی شد
وزارت اقتصاد :

مصاحبه دیروز وزیر اقتصاد سبب شگفتی شد

وزارت اقتصاد به مصاحبه اخیر طیب نیا با روزنامه شرق واکنش نشان داد و اعلام کرد: انتشار چنین مقدمه ای بر گفتگوی وزیر اقتصاد با آن روزنامه سبب شگفتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در  حالی روزنامه شرق دیروز مصاحبه ایی با وزیر اقتصاد منتشر کرد که در آن مقدمه آن از قول طیب نیا اعلام شد: امکان ندارد در دولت بعدی حضور داشته باشد و راهی دانشگاه می شود تا هم انتقاد کند و هم حقوق بیشتری بگیرد و هم فحش کمتر بخورد.

با رویداد ، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ای نسبت به نحوه تنظیم و انتشار این گفتگو واکنش نشان داد و اعلام کرد: انتشار چنین مقدمه ای بر گفتگوی وزیر اقتصاد با آن روزنامه سبب شگفتی شد.

در این اطلاعیه آمده است: با اشعار به اینکه روزنامه وزین شرق از جایگاه و شخصیت حرفه ای درخوری برخوردار بوده و سابقه این جریده نیز تاییدی بر این مدعاست، انتشار چنین مقدمه ای بر گفتگوی وزیر اقتصاد با آن روزنامه سبب شگفتی شد.

آنچه خبرنگار محترم روزنامه شرق در بخش مقدماتی گفتگو آورده، به گفته صریح وی، برداشت شخصی ایشان از صحبت های وزیر اقتصاد در هنگام خداحافظی و به عبارتی کاملا به طور غیررسمی بوده است .متاسفانه این نقل قول از سخنان غیررسمی وزیر اقتصاد، ناقص و تحریف شده است و برداشتهای نادرستی را القا می کند.

در پایان این اطلاعیه ضمن تاکید دوباره بر ناقص و تحریف شده بودن مطالب مطروحه در مقدمه گفتگو، از همه رسانه ها می خواهیم با رعایت اخلاق حرفه ای و تعهدکاری به ویژه با توجه به حساسیت جایگاه و تبعات اجتماعی ناشی از اخبار و نقل قول هایی که نشر می دهند، مسئولانه برخوردکرده و امانتداری را رعایت کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۸:۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۵
3
1
پاسخ
لااقل میگذاشتید یک روز با خواندن این مقدمه خوشحالی کنیم و اندکی خستگی و خشم این 4 سال رکود اقتصادی و نابودی سرمایه هایمان در بازار سرمایه را از خودمان دور کنیم!
» علی | ساعت ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۵
2
0
پاسخ
سلام همه مسئولین از هر سه قوه چه در دولت قبل و چه در دولت فعلی میگن لیست بدهکاران بانکی برامون ارسال نشده یا نو جیبمونه یا همرامون نیاوردیمش با میگن بعداً میگیم کیا هستن. وزیر اقنصاد هم میگه نمیخوام فحش بخورم یا میگه کل دارایی یکی از بدهکارها یک سوم وامی هست که گرفته یا میگه بعضی هاشون حقوقی هستن. من اگه حاکم بودم حقیقی یا رئدس حقوقی که این وام ها رو گرفته حداقل به زندان انفرادی می انداختم گیرم که بخوام سه نوبت در روز صبحانه نهار و شام بدم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ