کد خبر: ۴۴۰۵۶
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰

پالایشگاه تهران آتش نگرفته/ سانحه مربوط به شرکت دیگری است
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

پالایشگاه تهران آتش نگرفته/ سانحه مربوط به شرکت دیگری است

مدیرعامل پالایشگاه تهران با تکذیب وقوع هرگونه آتش سوزی در این پالایشگاه گفت: این رویداد مربوط به انبارهای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام آتش سوزی در پالایشگاه تهران ، ناصر بابایی با تکذیب اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر وقوع آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران به فارس گفت: حادثه به وقوع پیوسته ارتباطی با پالایشگاه نفت تهران نداشته و آتش سوزی در مخزن ذخیره سازی نفت در شرکت نفتی همجوار یعنی شرکت «خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران» به وقوع پیوسته است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون فعالیت‌های طبیعی و مطابق روال پالایشگاه نفت تهران در حال انجام است تصریح کرد: دقایق اولیه بامداد امروز پس از وقوع آتش سوزی در مخزن ذخیره سازی نفت یکی از شرکت‌های همجوار نیروهای امدادی و آتش نشانی پالایشگاه تهران بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شده و در نهایت آتش سوزی در ساعت ۴ بامداد امروز به طور کامل مهار شد.

همچنین علی اصغر سالمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از مهار آتش‌سوزی در مرکز انتقال نفت خام شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران خبرداد و به شانا اعلام کرد: مخزن شماره 102 ذخیره سازی نفت خام در مرکز انتقال نفت خام شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران ساعت 15 دقیقه ‌بامداد امروز به دلیل برخورد صاعقه، دچار آتش‌سوزی شد که با حضور به‎موقع نیروهای آتش نشانی پالایشگاه تهران، خطوط ساعت 4:10 بامداد امروز خاموش شد.

آتش سوزی بامداد امروز در مخزن ذخیره سازی نفت شماره ۱۶۲ شرکت خطوط لوله و مخاربرات نفت تهران به دلیل برخورد صاعقه در ساعات اولیه بامداد بدون ثبت تلفات جانی، به طور کامل مهار شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ