کد خبر: ۴۵۰۲۶
۱:۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

بانک غایب فرابورسی ۲۵ درصد بزرگترین نیروگاه خاورمیانه را می فروشد
در آخرین روزهای سال جاری به ارزش ۱.۵ هزار میلیاردتومان:

بانک غایب فرابورسی ۲۵ درصد بزرگترین نیروگاه خاورمیانه را می فروشد

بانک دی ۲۵ درصد سهام نیروگاه دماوند که بزرگترین نیروگاه خاورمیانه بشمار می رود را به ارزش ۱.۵ هزار میلیارد تومان در آخرین روزهای سال جاری عرضه می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک دی که از 30 تیر سال جاری تاکنون دوران توقف نماد را پشت سر می گذارد، از برنامه عرضه 25 درصد از سهام تیروگاه دماوند خبر داده که بزرگترین نیروگاه خاورمیانه بشمار می رود.

براساس این گزارش، 24 اسفند سال گذشته عرضه اولیه ۷ درصد سهام شرکت نیروی برق دماوند به قیمت 7400 تومانی هر سهم از سوی بانک دی در فرابورس انجام شد و خرداد سال جاری هم  مرحله اول افزایش سرمایه 1000 درصدی ، با 500 درصد از محل سود انباشته اعمال و طی آن سرمایه اسمی به 276 میلیارد تومان رسید.

با این اوصاف بانک دی در آخرین روزهای سال جاری و در روزشنبه 28 اسفند 690 میلیون سهم "دماوند" را به قیمت پایه هر سهم 2174 تومان و به ارزش 1.5 هزار میلیارد تومان عرضه می کند. در صورت انجام این معامله، سهم بانک دی از این نیروگاه از 96 به 71 درصد کاهش خواهد یافت.

این بانک اولین سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 278 ریال پیش بینی کرده بود اما طی سه اول سال نه تنها ریالی از این سود را محقق نکرده بلکه از زیان 351 ریالی خبر داده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ