کد خبر: ۴۵۰۴۹
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶

اعتراف به ورشکستگی سال ۹۳ سایپا با زیان ۴.۲ هزار میلیارد تومانی
جمالی اعلام کرد:

اعتراف به ورشکستگی سال ۹۳ سایپا با زیان ۴.۲ هزار میلیارد تومانی

مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه این شرکت سال ۹۳ با زیان ۴۲۰۰ میلیارد تومانی بر اساس قانون تجارت ورشکسته بود، گفت: شرکت‌های زیرمجموعه سایپا نیز در آن سال در شرایط ورشکستگی قرار داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی جمالی در جریان رونمایی از محصول جدید و اتوماتیک سایپا بنام "کوییک" که با حضور رئیس مجلس و وزیر صنعت و... برگزار شد، گفت: با توجه به زیان انباشته 4.2 هزار میلیارد تومانی ساپیا در سال 93 ، این شرکت و زیرمجموعه های آن براساس قانون تجارت در شرایط ورشکستگی قرار داشته  و نمی‌توانستند با بانک‌ها و بازار سرمایه همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اقداماتی مانند افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی ( از 1.6 به 3.9 هزار میلیارد تومان) ، سرمایه گذاری های بلندمدت، افزایش تولید روزانه از 3 به 25 هزار دستگاه ، سهم بازار سایپا را 41 درصد اعلام کرد.

جمالی با یادآوردی ملاقات سال گذشته با رئیس مجلس برای دریافت مساعدت هایی گفت: در آن جلسه آقای لاریجانی اعلام کرد کم و بیش در جریان سایپا و اقدامات هست ولی جلب رضایت مردم با ارائه خدمات و محصولات جدید، اهمیت بسیاری دارد. این موضوع با روح اقتصاد مقاومتی منطبق است و امروز اعلام می کنم سایپا اقدامات لازم برای رضایت مشتریان را انجام داده و سالانه یک محصول جدید عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۶:۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
2
1
پاسخ
باز هم ورشكست ميشه منتها 2 سال ديگر
» ناشناس | ساعت ۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
1
0
پاسخ

صاحب ایرانخودرو یا همان پیکان یعنی جناب خیامی یک گاراژ کوچک تعمیر اگزوز در مشهد داشت و آن را بدون کمک دولت و یا رانت و توصیه و سفارش در عرض چند سال تبدیل به بزرگترین کمپانی تولید و صادرات اتومبیل در ایران کرد. در حالی که بعد از مصادره این شرکت و بعد از ۳۷ سال و استفاده از انواع و اقسام رانت و کمک دولتی و ...... حالا تبدیل به شرکتی بدهکار و ورشکسته و در حال احتضار شده و تولیداتش حتی با تولیدات ۴۰ سال پیش شرکتهای معظم جهانی قابل رقابت نیست!!؟؟ ...

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ