کد خبر: ۴۶۴۳۲
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱/۶

علت ادامه توقف نماد ذوب آهن اعلام شد/ شرط بازگشت به تابلوی معاملات
در گفت وگو بورس پرس با رئیس اداره نظارت برناشران فرابورسی:

علت ادامه توقف نماد ذوب آهن اعلام شد/ شرط بازگشت به تابلوی معاملات

رئیس اداره نظارت برناشران فرابورسی علت ادامه توقف نماد ذوب آهن و شرط بازگشت به تابلوی معاملات این شرکت را اعلام کرد.

صابر جعفروند آذر در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در پاسخ به این سئوال که با توجه توقف نماد ذوب آهن از 25 دی سال گذشته و انتشار اطلاعات در کدال از جمله اولین درآمد حسابرسی نشده و شده 96 ، علت ادامه توقف نماد این شرکت فرابورسی چیست؟ توضیح داد: عموماً، صرف انتشار اطلاعات لازم و مطابق با دستورالعمل ، زمینه ساز بازگشایی نمادها نیست و برای آن کفایت نمی کند. چرا که در اغلب موارد اطلاعات تکمیلی باید ارایه شود.

وی ادامه داد: این اطلاعات تکمیلی شامل مواردی مانند توضیحات مدیران ، محاسبات و اعلام نرخ های مهم و موثر، ارایه مستندات و مدارک قابل انتشار یا دریافت مدارکی برای جهت قابل اتکا بودن و... است که باید در کنار الزامات افشای اطلاعات ارایه شود.

این مقام مسئول افزود: با این اوصاف، شرکت ذوب آهن اطلاعات لازم و مطابق با دستورالعمل ها و مقررات را در کدال منتشر کرده ، اما باید اطلاعات تکمیلی را هم اداره نظارت برناشران فرابورسی سازمان بورس ارایه دهد.

جعفروند آذر در برابر این پرسش که اطلاعات تکمیلی، محور چه موضوعی است؟ اظهار داشت: این شرکت در مورد تغییرات پیش بینی درآمد سال 96 توضیحاتی داده اما باید در مورد جزییات پیش بینی درآمد هم توضیحات کامل تری همراه با مدارک و مستندات مربوط ارائه دهد تا در کنار اطلاعات دریافتی ، بررسی و منتشر شود. بنابراین در صورتی که ذوب آهن اقدام به ارایه موارد درخواستی کند ، نماد آن در اسرع وقت باز می شود در غیر این صورت به دلیل پابرجا بودن ابهامات، امکان بازگشایی نماد "ذوب" فراهم نخواهد شد.

براساس این گزارش، ذوب آهن بعد از افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( از 786 به بیش از 3.318 هزار میلیارد تومان) اولین درآمد هر سهم مالی آینده را با 34 ریال زیان پیش بینی کرد اما در گزارش حسابرس این زیان 3 درصد بیشتر شده و به 35 ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱/۶
18
0
پاسخ
مدیران ذوب فقط حرف می زنند و یک سری ها هم توی شبکه های اجتماعی فقط از این مدیران طرفداری می کنند. و اگر سهامدار خرد بخواد اعتراضی بکنه این افراد مانع از این کار می شوند . ذوب شرکت بزرگی است ولی فاصله حرف تا عمل مدیران ذوب از آسمان تا زمین است. توی مجمع چه حرف ها و وعده هایی که ندادند. قرار شده بود نماد توی بهمن باز شود ولی الان سه ماهه پول مردم بلوکه شده. شب عیدی مردم به پولشان نیاز داشتند ولی با این کار مدیران ذوب، سهامدارها پیش خانوادشان شرمنده شدند. یک سال است که با سهم ذوب هستم و چندین بار با ضرر فروختم ولی دوباره به خاطر مصاحبه های دروغین و آبکی مدیران ذوب و همچنین یک سری افراد که توی شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند وسوسه شدم و خریدم ولی این بار پشیمان تر از همیشه هستم که چرا این سهم رو خریدم. آه و ناله سهامدار خرد پشت سر افراد دروغگو خواهد بود
» ناشناس | ساعت ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱/۶
صدرا می خریدی پولت 3 برابر شده بود البته شما با ده درصد سود می فروختی و ناله می کردی که یک سری توی شبکه ها اجتماعی گولت زدن بفروشی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ