کد خبر: ۴۶۵۵۱
۹:۷ - ۱۳۹۶/۱/۱۵

صنعت بانکداری ؛ اولویت کاری کمیسیون اقتصادی مجلس در سال۹۶

صنعت بانکداری ؛ اولویت کاری کمیسیون اقتصادی مجلس در سال۹۶

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رسیدگی به موضوع اصلاح قوانین و مقررات نظام بانکداری را از اولویت های کاری سال جدید عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمدرضا پورابراهیمی داورانی با تاکید بر خروج از رکود اقتصادی به خانه ملت گفت:یکی از اولویت های اساسی اقتصاد کشور تقویت تولید ملی و خروج از رکود اقتصادی با اقدامات عملی است.

وی درخصوص شعار سال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود:اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، بررسی جزئیات اصلاح قوانین و مقررات نظام بانکداری و همچنین اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بررسی طرح اصلاح قوانین حسابرسی از اولویت های کاری کمیسیون اقتصادی مجلس در سال جدید است.

این نماینده با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت معیشتی مردم گفت: اجرای صحیح قانون های رفع موانع تولید، بهبود فضای کسب و کار، نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال زایی دارد.

پورابراهیمی با اشاره به لزوم افزایش میزان تولید ناخالص ملی افزود: امکان درآمدزایی باید برای خانوارها فراهم و درآمدها عادلانه در کشور توزیع شود.

وی با تاکید بر نقش اعمال نظارت کارشناسی و صحیح  در ارتقای عملکرد اقتصادی ادامه داد: مدیریت صحیح اقتصادی باعث توزیع عادلانه درآمدها در کشور خواهد شد. لزوم ارائه صورت های مالی توسط بنگاه های اقتصادی از نکاتی است که کمیسیون اقتصادی مجلس نظارت های لازم را اعمال خواهد کرد تا دستگاه های ذی ربط به وظایف عمل کنند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ