کد خبر: ۴۸۱۱۳
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۲/۴

بازار مسکن با جلوگیری از بورس بازی به ثبات می رسد

بازار مسکن با جلوگیری از بورس بازی به ثبات می رسد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه بازار مسکن باید همسو با نیاز جامعه جلو برود گفت: با ممانعت از بورس بازی در این حوزه قیمت ها به ثبات نسبی رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد عزیزی با تاکید براینکه مسکن باید از حیطه کالای سرمایه ای خارج و به عنوان کالایی مصرفی معامله شود به خانه ملت گفت:درحال حاضر تبدیل مسکن به عنوان کالایی سرمایه ای دلال بازی در این حوزه را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه بورس بازی درحوزه مسکن به افزایش قیمت در این حوزه منجر شده افزود:با ممانعت از بورس بازی در این حوزه قیمت ها به ثبات نسبی رسیده است.

این نماینده مردم با اشاره به وضعیت بازار مسکن در سطح شهر تهران،تصریح کرد: نیاز تهران به مسکن سالانه 2 میلیون و 500 هزار واحد است که در سال های اخیر این آمار نشان می دهد رشد قیمت ها براساس نیاز نبوده بلکه بورس بازی در تهران قیمت ها را افزایش داده است.

عزیزی با بیان اختلاف فاحش قیمت مسکن درنقاط مختلف شهر تهران،تاکید کرد:عدم نظارت ها باعث شده برخی خانه ها متری 35 میلیون و برخی دیگر متری 3 میلیون خرید و فروش شوند.باید مرجع مشخصی دلیل اختلاف قیمت فاحش مسکن در سطح کشور به ویژه تهران را مشخص کند.

وی با تاکید برحباب قیمتی موجود دربخش مسکن،تصریح کرد:هرچند جلوی بورس بازی و دلالی گرفته شده،اما حباب قیمتی در این بخش هنوز مشهود است.بازار مسکن باید همسو با نیاز جامعه جلو برود تا رشد نرخ ها رخ ندهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ