کد خبر: ۴۸۱۳۴
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۲/۴

واکنش جهانگیری به وعده‎های یک رقیب: می خواهد مردم را فریب دهد

واکنش جهانگیری به وعده‎های یک رقیب: می خواهد مردم را فریب دهد

معاون اول رئیس جمهور و یکی از ۶ نامزد ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات یک رقیب گفت: یا شغل ایجاد نکرده‌اید یا عدد و رقم را متوجه نمی شوید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسحاق جهانگیری که امروز در مراسم بهره برداری از طرح تارهای نوری شرکت مخابرات ایران حضور داشت،گفت:برخی شعار از ایجاد شغل چند میلیونی می دهند اما این برادر عزیز یا شغل ایجاد نکرده یا عدد و رقم را متوجه نمی شود. چرا که ظرفیت اقتصاد برای ایجاد شغل مشخص است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر کسی بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، می خواهد مردم را فریب دهد.چون ایجاد شغل کار بسیار دشواری بوده و هر سال پنج میلیون دانشجو و یک میلیون فارغ التحصیل اضافه می شود.

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سید احمد | ساعت ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۲/۴
3
2
پاسخ
کار دشواری نیست برای کشور ثروتمند ایران کار راحتی هم هست .اگر در یک کشور به تولید داخلی احترام گذاشته شود ورود کالای خارجی با تعرفه سنگین وضع شود .شرایط حضور در بخش های اقتصادی راحت شود ونگاه غیر خودی و نامحرمی به ملت نداشته باشیم اگر افراد سرجايشان باشند شما سرجایتان باشید ومن شاید لیاقت بالاتری برای معاون رییس جمهوری و یا وزارت اقتصاد داشته باشم ایران ظرف چهار سال یک ابرقدرت اقتصادی می شود متاسفانه نه شما ونه افراد شایسته سرجایشان نیستند.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ