کد خبر: ۵۱۳۳۳
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۳/۱۰

واکنش زنگنه به شایعه تغییر مدیران نفتی و انتقاد از دروغ پردازی برخی رسانه ها

واکنش زنگنه به شایعه تغییر مدیران نفتی و انتقاد از دروغ پردازی برخی رسانه ها

وزیر نفت درباره ادعاهای مربوط به تغییر مدیران نفتی منتقد دولت گفت:مدیران ارشدی که مخالف دولت هستند برای چه باقی می مانند، خود باید کنار بروند، آنها برای دولت دیگری بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تغییر و تحول در وزارت نفت گفت:چرا برخی رسانه ها حیثیت حرفه ای را با دروغ پردازی های بی پایان زیر سوال می برند.درباره حوزه نفت از رئیس جمهور بپرسید، فعلا تا 100 روز وزیر هستم.

وی افزود: 2 ، سه سال پیش دو رسانه اعلام کردند مدیران ارزشی را کنار گذاشتند که این ادعا دروغ بود، آن زمان، بحث ارزشی بودن نبود، یک سری از مدیران بازنشسته شده بودند.تعدادی از معاونان دوره احمدی نژاد نیز باقی ماندند که برخی از آنها تا الان نیز هستند، زیرا آنها افراد شایسته ای به شمار می روند.

این مقام مسئول ادامه داد: دوباره می گویند می خواهند مدیران مخالف دولت را کنار بگذارند. آن موقع گفتند مدیران منتقد را برداشتند، پس چرا الان دوباره می گویند می خواهند بردارند،این نشان می دهد حرف قبلی آنها دروغ بوده است.

زنگنه با طرح سوالی گفت: مگر می شود مدیر مخالف دولت را باقی گذاشت؟ پس مردم برای چه رای دادند؟ در واقع، مردم به یک سیاست، فکر و گفتمان رای دادند.اگر چنین فردی در دستگاه های مختلف مانند نفت وجود دارد، برای چی می ماند؟ یعنی سیاستی را که قبول ندارد می خواهد اجرا کند؟ اگر سیاستی را قبول ندارد برای چه اجرا می کند؟ اگر می گوید قبول ندارم اما اجرا می کنم، باید از وی سوال کرد که تو اصلا چه فعال سیاسی هستی؟ باورها و اعتقاداتت چه ارزشی دارند که برای این که باقی بمانی حاضر هستی همه باورها و اعتقاداتت را زیر پا بگذاری؟

وی تاکید کرد: به نظر من هویت یک انسان برای این است که باورها و اعتقادات را پیاده و اجرا کند. اگر یک مدیری مخالف برخی سیاست ها باشد نمی تواند آنها را اجرا کند، مدیران باید سیاست هایی را اجرا کنند که به آنها باور و اعتقاد داشته باشند.

انتقاد از دروغ پردازی برخی رسانه ها

وزیر نفت با انتقاد از رعایت نشدن اخلاق حرفه ای توسط برخی رسانه ها، ادامه داد: این چه رفتار رسانه ای است؟ مثلا می گویند آقای ج.پ در جایی با فلان فرد ملاقات کرده، بگویید ج.پ چه کسی است، اسم وی را ذکر کنید. یا اگر می ترسید نامش را به ما بگویید، به قوه قضاییه اعلام کنید که به تخلفات رسیدگی می کند.

زنگنه افزود: نمی دانم این چه نوع رفتار رسانه ای هست، چرا شما اهالی رسانه این رفتار غیر حرفه ای را محکوم نمی کنید.در فضای رسانه ای، شرف و اخلاق رسانه ای، مساله مهمی است. چرا عده ای اخلاق حرفه ای را رعایت نمی کنند؟

وی با انتقاد از بی اخلاقی های دوران انتخابات گفت: در دوره انتخابات که خدا و پیغمبر کنار گذاشته شد. اما حالا که انتخابات تمام شد و خدا و پیغمبر و افکار عمومی است.مردم می فهمند. چرا برخی رسانه ها حیثیت حرفه ای را با دروغ پردازی های بی پایان زیر سوال می برند. مخاطب این صحبت، رسانه هایی غیر از صدا و سیما هستند که متاسفانه با پول دولت کار می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ