کد خبر: ۵۱۶۸۲
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۵

ناراحتی ترامپ از حضور کری در اسلو

ناراحتی ترامپ از حضور کری در اسلو

در اجلاس اسلو پای یک میز نشستن وزیر خارجه پیشین آمریکا در کنار وزیر خارجه ایران به مذاق رییس جمهور آمریکا خوش نیامد و اعلام کرد: کری هنوز برای ایران می‌جنگد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،دوباره پشت یک میز نشستن جان کری و محمدجواد ظریف که مجمع اسلو فرصت آن را مهیا کرده بود، اصلا به مذاق ترامپ خوش نیامده‌ آن‌قدر که در توییتر اعلام کرد: وی هنوز برای ایران می‌جنگد.

ترامپ، کری را در جبهه ایران و مقابل خود می‌بیند. حضور کری در تجمع معترضان به پیروزی ترامپ در انتخابات اخیر آمریکا از جمله مصادیقی است که وی را در‌این‌‌باره مطمئن می‌کند و می‌داند کری و اوباما هرچه در توان داشته‌اند، گذاشتند تا این توافق حاصل شود.

حتما فراموش نکرده کری با پای شکسته نیز خود را به گفت‌وگو با هیئت ایرانی رساند. ازهمین‌رو است که وقتی وی را یک بار دیگر در کنار ظریف می‌بیند نگران می‌شود و گمان می‌کند اتفاق بدی برای آمریکا رقم خواهد خورد.وی  باور دارد وزیر خارجه پیشین آمریکا در ملاقات با وزیر خارجه ایران نقشه مقابله با سیاست‌های ترامپ را می‌کشند و بازنشر توییت امری کرن وبلاگ‌نویس معروف سیاسی و مشاور سازمان غیرانتفاعی اسرائیل پروجکت در آمریکا این نگاه ترامپ را ثابت می‌کند.

ترامپ علاوه بر بازنشر این توییت،اعلام کرد: فکر می‌کنم کری هنوز برای ایران می‌جنگد. آیا جعبه‌های پول نقد که قبلا به ایران داده بود کافی نبود؟.

بنابر این گزارش،کری در بخشی از اظهارات در اجلاس اسلو گفت: دولت اوباما گزینه بمباران ایران را کنار گذاشت و پای میز مذاکره آمد، در حالی که ترامپ هنوز پرداخت پول‌های ایران را باج‌دادن تلقی می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ