کد خبر: ۵۱۷۱۸
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۷

برنامه رنو برای عرضه ۲ محصول جدید به ایران/ رد دامپینگ کولئوس
مدیرعامل نگین خودرو اعلام کرد:

برنامه رنو برای عرضه ۲ محصول جدید به ایران/ رد دامپینگ کولئوس

مدیرعامل نگین خودرو که نماینده رسمی محصولات رنو در ایران است از برنامه ورود دو محصول این شرکت فرانسوی در آینده ای نزدیک خبر داد و دامپینگ محصول کولئوس را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جمشید حسینی با اعلام اینکه صدرنشینی اول سال جاری رنو در آمار واردات تا پایان سال ادامه خواهد داشت، در زمینه فعالیت‌های نگین خودرو و برنامه های حال و آینده به عصر خودرو گفت: برنامه واردات همان روال اعلامی است و پیرو تصمیمات رنو هستیم.

وی ادامه داد: هر چند با خروج فلوئنس، بخشی از بازه قیمتی را از دست داده ایم اما در حال برنامه‌ریزی برای ورود یک محصول در قیمتی کمتر از 150 میلیون تومان هستیم. ضمن آنکه با ارائه پیشنهادهای مناسب خرید، علاقه‌مندان رنو که قصد خرید یک خودرو 150 میلیون تومانی را دارند به سمت خرید تلیسمان سوق خواهیم داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای 2 محصول دیگر رنو هم اقدام شده اما تا زمان تاییدیه از سوی رنو، نمی‌توان نظر قطعی داد، افزود: بحث‌هایی روی مگان داشته‌ایم و احتمالا خبرهای خوبی در زمینه این خودرو به‌زودی منتشر خواهد شد. مگان اگر بتواند آزمایش های رنو را در ایران پشت سر بگذارد قطعا یکی از گزینه‌ها است.

حسینی از تحویل 3 هزار دستگاه کولئوس تا پایان تیر ماه خبر داد و گفت: تا جایی که بازار کشش داشته باشد این خودرو را عرضه می‌کنیم. در حال حاضر تقاضا در بازار برای این خودرو بیش از عرضه آن است و تلاش داریم تا حد امکان این تقاضا را تامین کنیم. رنو توجه ویژه ای به بازار ایران دارد و کولئوس در ایران حتی زودتر از فرانسه عرضه شده است. در حال حاضر هم ثبت‌نام مدل های 2018 این خودرو را آغاز کرده ایم که هنوز هم قیمت آن‌ها کاملا رقابتی است.

وی اعتقاد برخی مبنی بر اینکه نگین خودرو در حال دامپینگ است و قیمت کولئوس را پایین‌تر از قیمت واقعی در نظر گرفته، را رد کرد و گفت: هیچ وقت دمپینگ نکرده‌ایم و کولئوس را با قیمت مناسب خرید می‌کنیم و با سود منطقی خودرو را می‌فروشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ