کد خبر: ۵۱۷۲۰
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۳/۲۷

۴ برنامه مهم بانک بورسی در حوزه روستایی
توسط مدیرعامل اعلام شد:

۴ برنامه مهم بانک بورسی در حوزه روستایی

مدیرعامل پست‌بانک‌ برنامه‌های مهم حوزه روستائی این بانک ۳۲۳.۳ میلیارد تومانی حاضر در بورس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،خسرو فرحی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران گفت: تمامی خدمات پست بانک در باجه‌های خدمات بانکی در سراسر کشور همانند گذشته به‌صورت لحظه‌ای به هموطنان ارائه می‌شود و مسئولان باجه‌ها و مشتریان ساکن در روستاها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته و از هیچ درآمد و یا خدمتی محروم نمی‌شوند.

وی افزود: برای تأئید نهائی حساب مشتریان و به‌منظورحفظ امنیت و شناسائی و احراز هویت در راستای انطباق با ضوابط بانک مرکزی و همچنین مقررات مبارزه با پولشوئی لازم است مشتریان اولین بار به شعب ناظر بر باجه‌ها مراجعه و احراز هویت شده و بعد از آن از طریق همین باجه‌ها و بدون مراجعه به شعب، تمامی عملیات بانکی را انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصلی‌ترین رسالت پست‌بانک‌ بطورعام ارائه خدمات بانکی به تمامی روستائیان و نقاط دورافتاده و غیربرخوردار است و خوشبختانه این بانک توانسته با بهره‌گیری از بسترهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات متنوع بانکی را درسطح کشور گسترش دهد.

فرحی تأکید کرد: در آینده نزدیک با توجه به بهره‌برداری از نرم‌افزار یکپارچه در باجه‌های نمایندگی بانکی شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات و تنوع آن در شعب و باجه‌ها به‌ویژه درسطح روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: تجهیز باجه‌های نمایندگی بانک به دستگاه‌های خودپرداز، کارتخوان، پایانه شعب با قابلیت انجام حوالجات الکترونیکی به حساب مشتریان در سایر بانک‌ها در تمامی نقاط کشور و ایجاد بزرگترین درگاه روستائی تجارب الکترونیک(IPG) از برنامه‌های مهم این بانک در حوزه روستائی است.

مدیرعامل پست بانک اظهارداشت: تأمین مالی طرح‌ها و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد و متوسط ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک و حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد(SMEها) به‌منظور ایجاد جریان معکوس منابع از شهرها به روستاها از دیگر برنامه‌های این بانک در راستای حمایت از اقشار زحمکتش روستائی است.

فرحی افزود: باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ به‌عنوان شرکای تجاری این بانک هستند و هیچگاه منافع آنان را نادیده نخواهیم گرفت. بلکه درصدد هستیم فعالیت‌های آنها را با استقرار نرم‌افزار جدید و جامع بانک بیش از گذشته توسعه و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: این بانک به عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار روستائی، علی رغم صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد زیرساخت‌های بانکی و تجهیزات بانکداری الکترونیک، فراهم کردن دسترسی عمومی هموطنان در تمامی نقاط کشور ازجمله مناطق روستائی و غیربرخوردار به خدمات بانکی را در رأس امور قرارداده و انتظار دارد رسانه‌ها در انعکاس‌ها به این موضوع نیز توجه‌ای ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ