کد خبر: ۵۲۴۶۱
۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۴/۲۱

کارگاه های بورس شناسی و فرابورس شناسی برای همه برگزار می شود

کارگاه های بورس شناسی و فرابورس شناسی برای همه برگزار می شود

کارگاه های آموزشی بورس شناسی و فرابورس شناسی برای همه علاقمندان به سرمایه گذاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در راستای حمایت از بازار سرمایه و گسترش فرهنگ سرمایه گذاری در بورس ، کارگاه آموزشی بورس شناسی و فرابورس شناسی توسط بورس 24 برگزار می شود.

این کارگاه ها برای تمامی اقشار جامعه از مبتدی تا پیشرفته که علاقمند به سرمایه گذاری در بورس و یا کسب دانش بورسی هستند مفید بوده و می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد.

بنابراین این طی روزهای پنج شنبه و جمعه 5 و 6 مردادماه ، کارگاه هایی با عناوین روانشناسی و رفتارشناسی بازار، بورس شناسی و فرابورس شناسی، چگونگی کد گرفتن از متغیرهای اقتصادی و الفبای ورود به بازار سهام برای همه طیف های سرمایه گذاری برگزار می شود.

متغیرهای تاثیر گذار بر بازار سرمایه ایران تنها براساس مطالعه کسب نمی شود و در این میان باید از تجربه سرمایه گذاران گذشته نیز استفاده کرد. روانشناسی و رفتار شناسی بازار سرمایه که ابزاری کارآمد اما ناشناخته است می تواند در شرایط فعلی کمک به سزایی به معامله گران بازار کند.

همه معامله گران بارها شاهد رفتارهای احساسی و هیجانات روانی زیادی بوده اند و حتی خود نیز گاهی به همین دلیل مرتکب اشتباهات معاملاتی و سرمایه گذاری شده اند.

محمدحسین حقیقی از جمله  تحلیل گران و فعالان اقتصادی است که می تواند در راستای برگزاری این کارگاه تجارب خود و همکارانش را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهد.

علاقمندان به شرکت در این کارگاه های آموزشی (که به آدرس میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، ابتدای خیابان پردیس، دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار خواهد شد) می توانند با شماره تلفن های 88556400 و 88556500 داخلی 120 تماس بگیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ