کد خبر: ۵۲۵۷۶
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۴/۲۵

رای مخالف نماینده مجلس درباره تفکیک وزارتخانه‌ها

رای مخالف نماینده مجلس درباره تفکیک وزارتخانه‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تفکیک وزارت خانه‌ها به هیچ وجه در صحن علنی رأی نمی‌آورد، گفت: تفکیک وزارت خانه‌ها یک تصمیم عجولانه و احساسی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تصویب کلیات لایحه دولت در خصوص تفکیک وزارت خانه‌ها به تسنیم گفت: هرچند کلیات این لوایح در کمیسیون برنامه تصویب شد اما در خصوص این لوایح کمیسیون مذکور فرعی به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کمیسیونهای صنایع و اقتصادی کلیات لوایح مذکور رد شده است و حتی اگر در مابقی کمیسیونها این لوایح تصویب شود، بنده به شما قول می‌دهم در صحن علنی مجلس تفکیک وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهر سازی رأی نمی‌آورد.

این نماینده مجلس گفت: در کشورهای توسعه یافته صنعت و تجارت در کنار هم بوده اند و این موضوع یک بحث پذیرفته شده است که در خصوص واردات نباید وزارت خانه‌های مرتبط با حوزه تولید راه خودشان را بروند. هر دو وزارت خانه بازرگانی و صنعت وظیفه سیاست گذاری را بر عهده دارند و کشور نمی‌تواند برای سیاست گذاری تولید دو وزارت خانه مجزا داشته باشد.

لاهوتی افزود: به نظر می‌آید ارائه  لوایح دولت در خصوص تفکیک وزارت خانه‌ها ناشی از یک تصمیم عجولانه و احساسی است، البته در خصوص تفکیک سازمان ملی جوانان می توان بیشتر تامل کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ