کد خبر: ۵۲۵۹۳
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۴/۲۵

زمان معرفی اعلام ۷ نامزد نهایی شهرداری تهران مشخص شد

زمان معرفی اعلام ۷ نامزد نهایی شهرداری تهران مشخص شد

رئیس سنی شورای پنجم از معرفی ۷ نامزد نهایی شهردار تهران در جلسه چهارشنبه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مرتضی الویری با اشاره به اینکه سرانجام اولین گام در فرآیند انتخاب شهردار برداشته خواهد شد، گفت: در این جلسه که روز چهارشنبه جاری برگزار خواهد شد، هفت نفر از کاندیداهای شهرداری که بالاترین رای را در میان اعضای شورای شهر کسب کرده‌اند به عنوان کاندیداهای نهایی شهردار معرفی خواهند شد.

وی درخصوص اینکه تاکنون چند گزینه برای شهردار تهران معرفی شده‌اند افزود: تعداد کاندیداها قطعی نیست، هر آن ممکن است کم و زیاد شود. با این حال به هر تعداد هم که باشند هفت نفر از آنها به عنوان کاندیدای نهایی همین هفته انتخاب خواهند شد.

الویری در مورد تشکیل فراکسیون‌ در شورای شهر عنوان کرد:‌ فراکسیون‌های شورای شهر هنوز شکل نگرفته، اما از آنجایی که تعداد زنان در این دوره نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر است طبیعتا آنها فراکسیون زنان را تشکیل خواهند داد، اما از بقیه فراکسیون‌ها اطلاع دقیقی ندارم.

وی به نشست هفته گذشته شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان با منتخبان شورای شهر اشاره کرد و افزود: از آنجایی که به شروع کار شورای پنجم نزدیک می‌شویم لازم است، افرادی که با رویکرد اصلاح‌طلبی در میدان حاضر شده‌اند به خصوص در اموری نظیر اصلاح قوانین بالادستی و ایجاد یک فضای مناسب برای همکاری میان شهردار و شورای شهر به تجمیع برسند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ