کد خبر: ۵۲۶۶۷
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۴/۲۷

فریدون با وثیقه 50 میلیاردی آزاد شد/ خروج از دادسرا با آمبولانس

فریدون با وثیقه 50 میلیاردی آزاد شد/ خروج از دادسرا با آمبولانس

حکم آزادی حسین فریدون با قبول وثیقه‌ دادگاه صادر شد اما بعد از حضور دیروز وی در دادسرا به دلیل وضعیت نامساعد جسمی با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از جماران، دادگاه با قبول وثیقه‌های به حسین فریدون حکم آزادی صادر کرد. آزادی وی بعد از آن رقم خورد که جلسه بازپرسی که قرار بود دیروز برگزار شود، با وجود حضور وی در دادسرا ، به دلیل وضعیت نامساعد جسمی برگزار نشد.

بنابر اعلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه ، فریدون به‌‌خاطر ناتوانی در تأمین وثیقه صادرشده، به زندان معرفی شده بود و برای برادر رئیس‌جمهوری حکم بازداشت موقت صادر نشده و در صورت تودیع وثیقه آزاد می‌شود.

بنابر اعلام خبرگزاری‌ها، وی صبح دیروز به‌ منظور ارائه پاره‌ای توضیحات و در راستای تکمیل پرونده، در دادسرای کارکنان دولت حضور یافته بود، همچنین حال عمومی فریدون از بدو ورود به دادسرا نامناسب بود و در نهایت هم به‌دلیل وخیم‌شدن حال جسمی، جلسه بازپرسی برگزار نشد و متهم با آمبولانس از دادسرا خارج شد.

فریدون در جلسه بازپرسی تعادل خود را از دست داده و به وسیله آمبولانس از دادسرا خارج شده و در نهایت به دلیل بالابودن فشار خون، در بخش جراحی قلب بیمارستان دی تهران بستری شده است.

علی ربیعی وزیر تعاون نیز به شرق گفت:  میزان وثیقه وی بیش از ٥٠ میلیارد تومان بوده است.

همچنین محسنی‌اژه‌ای افزود: فریدون، معوقه بانکی نداشته و مسائل مالی مطرح بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ