کد خبر: ۵۲۸۸۵
۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۵/۳

برنامه  سایپادیزل برای داخلی سازی ۵۰ درصد کامیون های ولوو

برنامه سایپادیزل برای داخلی سازی ۵۰ درصد کامیون های ولوو

مدیرعامل سایپا دیزل از برنامه ارتقای داخلی سازی کامیون های ولوو مونتاژی این شرکت به ۵۰ درصد تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رسول محمدصادقی درباره کامیون های ولوو FH500 مونتاژی این شرکت به ایرنا گفت: اینک 25 درصد این کامیون ها داخلی سازی شده که تا پایان سال 97 به 50 درصد می رسد و شامل اتاق و لاستیک هاست،باقیمانده قطعات این خودرو به صورت سی کی دی وارد می شود.

وی افزود: کامیون های روز ولوو در این شرکت تولید می شود و برای به روز نگه داشتن آنها باید برخی مجموعه ها و قطعات را از شرکت مادر تهیه کنیم.

این مقام مسئول درخصوص تاثیر برجام بر سایپا دیزل گفت: فشارها و تحریم های اقتصادی موجب قطع روابط شرکت های اروپایی با سایپا دیزل شد اما با اجرای برجام برنامه های این شرکت با ولوو و رنو از سر گرفته شد.

محمدصادقی با اشاره به گشایش یوزانس های 6 و یک ساله توسط خط اعتباری اضافه کرد: این خطوط اعتباری از طریق شرکت های فروشنده که با آنها در حال همکاری هستیم، گشایش یافت.

بنابر این گزارش، شنبه گذشته قرارداد همکاری چهارجانبه شرکت سایپا دیزل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و بانک توسعه تعاون همراه با تحویل کامیون های ولوو طرح نوسازی به مشتریان در محل شرکت سایپا دیزل به امضا رسید.کامیون کشنده FH500 دارای گیربکس قدرتمند 16 دنده و تجهیزاتی مانند کروز کنترل، فشارسنج روغن، دکمه استارت موتور خارج از کابین، دستگاه موقعیت یاب و ... است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ