کد خبر: ۵۶۱۴۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۵/۱۲

اولین المپیاد بانک های خصوصی و موسسات افتتاح شد/معرفی برترین کارکنان

اولین المپیاد بانک های خصوصی و موسسات افتتاح شد/معرفی برترین کارکنان

اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با پیشنهاد موسسه اعتباری کوثر و با حضور ۱۴ بانک و موسسه امروز با هدف شناخت برترین کارکنان شعب آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عصر دیروز آیین گشایش اولین المپیاد علمی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی با حضور مهدی شجری رییس پژوهشی و مالی دانشگاه امیرکبیر، محمدرضاجمشیدی دبیر کانون بانک های خصوصی و کوروش پرویزیان رییس این کانون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

شجری با بیان اینکه  این مرکز پژوهشی چندین ماموریت را در بخش های آموزشی،پژوهشی و فین تک جهت مدیران بانکی و در راستای همکاری بیشتر دانشگاه و صنعت بانکداری برنامه ریزی کرده گفت: این المپیاد با هدف رصد تغییرات این حوزه و کمک به بانک ها برای همگام شدن با تغییرات جدی و سریع انجام خواهد شد و انتظار می رود با موفقیت کامل به تمام اهداف از پیش تعیین شده برسد.

جمشیدی نیز با اشاره به اینکه المپیاد بتواند با ایجاد انگیزه در همکاران بانکی و اتفاق نظر برای آموختن مباحث بانکی همراه باشد اظهار امیدواری کرد از این نوع المپیادها بیشتر استفاده شود.

وی افزود: این المپیاد با همکاری اعضای عضو کانون شکل گرفته و انتظار می رود در سال های آینده ادامه دار بوده و بین بانک های دولتی نیز برگزار شود.

همچنین پرویزیان با اشاره به همکاری شرکت تابان خرد برای برگزاری این المپیاد گفت:در این حوزه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

در این المپیاد 14 بانک اقتصاد نوین، آینده، کارآفرین، پارسیان، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، گردشگری،مؤسسه اعتباری کوثر،  مؤسسه اعتباری ملل، دی، انصار،  سینا، ایران زمین و قوامین حضور دارند.

به گفته نامدار افروغ مدیرعامل شرکت خدمات پژوهش و مشاور مالی تابان خرد، در این المپیاد از هر بانک و موسسه اعتباری خصوصی ۱۰ نفر در این آزمون رقابتی حضور خواهند داشت. این المپیاد با هدف شناخت برترین کارکنان شعب بانک ها و موسسات خصوصی کشور برگزار می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ