کد خبر: ۵۶۲۴۰
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۵/۱۶

یک تصمیم مرتبط با برخی شرکتهای حمل و نقل حاضر در بازار سهام

یک تصمیم مرتبط با برخی شرکتهای حمل و نقل حاضر در بازار سهام

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از بررسی واگذاری پروژه های سازمان بنادر خبر داد که مرتبط با برخی شرکت های صنعت حمل و نقل حاضر در بورس و فرابورس است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی طی سال های اخیر خدمات بندری و دریایی برخی بنادر ایران به شرکت های حاضر در بورس و فرابورس و دیگر شرکت ها واگذار شده که محمدرضا رضایی، با اشاره به ارایه طرح تحقیق و تفحص از شرکت های زیرمجموعه سازمان بنادر و دریانوردی به کمیسیون عمران مجلس، به خانه ملت گفت: واگذاری پروژه هایی که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شده محور این تفحص است.

وی با بیان اینکه نماینده درخواست کننده این تفحص گلمرادی نماینده بندر ماهشهر است، افزود: این طرح از سوی هیات رئیسه به کمیسیون عمران مجلس تقدیم شده و پس از برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرا، طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر در کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در حین بررسی این طرح در کمیسیون به طور حتم علاوه بر دعوت از نماینده درخواست کننده از مسئولان سازمان بنادر نیز دعوت می شود تا به ارایه گزارش عملکرد خود بپردازند.

به گفته رضایی تا بررسی دقیق طرح تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و همچنین برگزاری نشست های کارشناسی در این خصوص امکان اظهارنظر قطعی در این باره نیست.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ