کد خبر: ۵۶۳۹۹
۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۵/۲۲

عرضه چند محصول جدید زامیاد و آخرین خبر از مذاکره با ایویکو/ حل مشکل نیسان
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

عرضه چند محصول جدید زامیاد و آخرین خبر از مذاکره با ایویکو/ حل مشکل نیسان

مدیرعامل زامیاد با اعلام توضیحاتی در مورد نیسان آبی ، از برنامه عرضه چند محصول جدید خبر داد و آخرین وضعیت مذاکره با شرکت ایویکو ایتالیا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فریدون حمیدی در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد گفت: محصول نیسان آبی درحالی محبوبیت زیادی دارد که مشکلات گذشته آن برطرف و استانداردهای روز راعایت شده به طوریکه سطح آلایندگی ارتقا و مصرف سوخت به شدت کاهش یافته و ۸۰ درصد این خودرو به صورت دوگانه سوز عرضه می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای ارتقای این خودرو بر اساس استانداردهای جدید نیاز به سرمایه گذاری در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان وجود داشت تصمیم به عرضه محصولات جدید گرفته شد. بنابراین محصول جدید "پادرا" در حال تولید بوده و پادرا ۲ هم در آینده وارد بازار خواهد شد. همچنین محصول جدید دیگری با عنوان پلت فرم f22 در دستور کار است که در آینده اطلاعات تکمیلی آن داده خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص خودرو پادرا هم توضیح داد:با توجه به علاقه بازار به خودروهای دوگانه سوز، در حال کار بر روی موتور خودرو پادرا هستیم و پروژه ای تعریف شده تا موتور این خودرو دوگانه سوز شود.امید است تا ۲ ماه دیگر موتور دوگانه سوز و در آینده نزدیک موتور دیزل این خودرو تولید و وارد بازار شود.

حمیدی در خصوص همکاری با شرکت ایویکو گفت: مذاکرات خوبی با این شرکت آغاز شده و سال گذشته توانستیم ۲۵۰ دستگاه خودرو سنگین از این شرکت تولید و عرضه کنیم و امسال نیر برنامه افزایش تولید خواهیم داشت. در خصوص خودرو سنگین یورو کارگو در تلاشیم داخلی سازی آن را به ۲۰ درصد برسانیم تا بتوانیم از تعرفه های بیشتری بهره ببریم.

وی افزود: درحالی عرضه ۳۰۰ دستگاه ون ایویکو در دستور کار قرار دارد که در حال مذاکره با با ایویکو برای محصول جدید دیلی هستیم. این محصول خانواده ای از گروه ایویکو است که پلتفرم مشترک دارد و می توان بر روی این پلتفرم کامیونت، مینی بوس، ون مسافری و آمبولانس تولید شود. امیدواریم تا اواخر شهریور ماه، این تفاهم نامه امضا شود.در اینصورت مراحل اجرایی تا اواخر سال جاری انجام خواهد شد.

حمیدی گفت:محصول جدید استرالیس که یکی از بهترین کشنده های موجود در جهان است را در حال عرضه هستیم. این خودرو با برخورداری از توان بالا و آپشن های متنوع علاقمندان زیادی دارد.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت خودروهای تجاری گفت:مشتریان برای خرید خودروهای تجاری نیاز به حمایت های بانکی و سیستم های تسهیلاتی دارند و برهمین اساس طی یک قرارداد سه جانبه با بانک اقتصاد نوین و سازمان راهداری کشور قراردادی منعقد کردیم که برای خودروهای جدید استرالیس مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان با نرخ ۹ درصد عرضه کنیم تا مشتریان بتوانند راحت تر از این خودرو مدرن بهره مند شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ