کد خبر: ۵۷۷۱۱
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۵/۳۱

آیفون ٧ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند لقب گرفت
با سهم ۵ درصدی از کل بازار جهانی:

آیفون ٧ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند لقب گرفت

بر اساس تحقیقات مؤسسه استراتژی آنالیتیکس از میزان عرضه جهانی گوشی هوشمند در سه‌ماهه دوم سال ٢٠١٧، آیفون٧ با سهم ۵ درصد از کل بازار جهانی،پرفروش‌ترین گوشی لقب گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نفل از وب سایت موبایل،بر اساس تحقیقات مؤسسه استراتژی آنالیتیکس از میزان عرضه جهانی گوشی هوشمند در سه‌ماهه دوم سال ٢٠١٧، آیفون٧ پرفروش‌ترین گوشی لقب گرفت.

گوشی هوشمند گلکسی اس٨ نیز پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی در سه‌ماهه دوم بوده و به همراه  اس٨ پلاس، در فصل اخیر، آمار عرضه ١٩‌ میلیون دستگاه را به نام خود ثبت کرده‌اند.

نیل ماوستن مدیر اجرائی این مؤسسه ضمن اعلام عرضه 360.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سه‌ماهه دوم، به این نکته اشاره کرد که از هر 6 گوشی هوشمندی که در فصل اخیر در جهان عرضه شده، یک گوشی هوشمند جزء 5 دستگاه اول در محبوب‌ترین گوشی‌ها قرار داشته است.

یوها وینتر تحلیلگر ارشد این مؤسسه، عرضه آیفون٧ در فصل اخیر را حدود 16.9 میلیون دستگاه برآورد کرده و این گوشی 5 درصد از کل بازار جهانی گوشی هوشمند را به خود اختصاص می‌دهد. با این حساب، آیفون٧ درحال‌حاضر محبوب‌ترین گوشی هوشمند دنیاست.

وی این موفقیت آیفون را به ترکیبی از عوامل مختلف از جمله طراحی کاربرپسند، اپلیکیشن‌های پشتیبان در مقیاسی گسترده و نهایتا حضور فراگیر این دستگاه در خرده‌فروشی‌ها نسبت می‌دهد.

بنابر این گزارش، عرضه آیفون٧ پلاس با نمایشگری بزرگ‌تر و قیمتی بالاتر، 15.1 میلیون دستگاه گزارش شده و با کسب سهم 4 درصدی از بازار جهانی، رتبه دوم پرفروش‌ترین گوشی‌ها را از آن خود کرده است. پس هم‌اکنون دو مدل از پنج گوشی هوشمند پرفروش دنیا متعلق به اپل است.

ماوستن آمار عرضه جهانی گلکسی اس٨ در فصل اخیر را ١٠.٢‌ میلیون دستگاه اعلام و عنوان کرد: این گوشی 3 درصد از کل بازار را تشکیل داده و پس از آیفون‌های ٧ و ٧ پلاس، سومین گوشی هوشمند پرفروش دنیا محسوب می‌شود. به شکل مشابهی، گلکسی اس٨ پلاس نیز با عرضه ٩‌میلیونی در فصل اخیر، 2 درصد از بازار را به نام خود کرده و در این رتبه‌بندی در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد.

به اعتقاد وی، گلکسی اس٨، به لطف طراحی جذاب و خمیده نمایشگر، مجموعه‌ای غنی از اپلیکیشن‌ها و توزیع مناسب در خرده‌فروشی‌های بسیاری از کشورها، به سرعت به محبوب‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی مبدل شد.

 

به گفته لیندا سویی از مدیران موسسه استراتژی آنالیتیکس،پنجمین گوشی هوشمند پرفروش دنیا در سه‌ماهه دوم ٢٠١٧ متعلق به شرکت شائومی است.این گوشی هوشمند با نام  Redmi ٤A و با آمار عرضه 5.5 میلیون دستگاه در فصل اخیر، 2 درصد از سهم بازار گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به محبوبیت روزافزون برند شائومی در آسیا افزود: درحال‌حاضر شائومی چهارمین فروشنده بزرگ گوشی هوشمند در چین و دومین در هند است و حجم عمده‌ای از گوشی‌های هوشمند را از طریق کانال‌های آنلاین به فروش می‌رساند و از جمله شرکای کلیدی آن در امر توزیع می‌توان به Flipkart و JD اشاره کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ