کد خبر: ۵۷۹۲۸
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۶/۷

شریعتمداری با مجلس هماهنگ شد/ توجه ‌ویژه‌ به بخش معدن
با حضور در کمیسیون صنایع و معادن :

شریعتمداری با مجلس هماهنگ شد/ توجه ‌ویژه‌ به بخش معدن

وزیر صنعت جدید با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس، برنامه های آینده را هماهنگ کرد و از اولویت مهم توجه ‌ویژه‌ به بخش معدن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد شریعتمداری درباره حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خانه ملت گفت: وظیفه داشتم تا در اولین روزهای آغاز ماموریت وزارت در این کمیسیون که به‌عنوان کمیسیون اصلی وزارتخانه صنعت است حضور داشته باشم.

وی با بیان مروری بر رئوس برنامه‌های 4 ساله وزارت صنعت در این جلسه و استفاده از نقطه‌ نظرات نمایندگان عضو این کمیسیون افزود: در مورد اولویت‌های مهم وزارت صنعت در این جلسه اتفاق نظر وجود داشت.

این وزیر با اشاره به اینکه توجه ‌ویژه‌ای به بخش معدن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت ها در حوزه‌‌های استخراج، اکتشاف، نوسازی صنایع معدنی و توسعه فعالیت‌های صنعت وجود دارد که مورد تاکید این وزارتخانه و کمیسیون قرار داشت، ادامه داد: توجه به صنایع اشتغال‌زایی کوچک و متوسط مخصوصا در بخش‌های کوچک و روستاها همچنین تقویت صنایع روستایی همگن با ظرفیت های موجود که می‌تواند به اشتغال کمک کند و همچنین صنعت بر پایه نوآوری و فعالیت‎های صنعتی نوآورانه‌ با حمایت وزارت صنعت با ایجاد ارزش افزوده‌ای که دارد مورد توجه نمایندگان عضو قرار گرفت.

شریعتمداری افزود: این موارد در کنار فعالیت‎های جاری وزارت صنعت مخصوصا در حوزه صنایع بزرگ متکی بر مزیت های نسبی می‌تواند از رئوس برنامه‌ها باشد که با نمایندگان درخصوص آن گفت‌وگو کردیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ