کد خبر: ۵۷۹۹۴
۲۱:۳ - ۱۳۹۶/۶/۱۰

زمان قطعی سومین عرضه اولیه اعلام شد/ جزییات واگذاری 15 درصد سهام

زمان قطعی سومین عرضه اولیه اعلام شد/ جزییات واگذاری 15 درصد سهام

زمان قطعی عرضه اولیه 15 درصد شرکت فرابورسی هتل پارسیان کوثر اصفهان و جزییات ورود سومین شرکت جدید سال جاری اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی پذیرش هتل پارسیان کوثر با نماد "گکوثر" در تاریخ 16 فروردین سال گذشته در فرابورس و برگزاری جلسه معارفه،دیروز مدیران این شرکت 11 میلیارد تومانی آخرین وضعیت آن را در جمع خبرنگاران تشریح کرده و زمان عرضه اولیه 15 درصدی را، هفته آینده مشخص کردند.

در این راستا،فرابورس زمان قطعی این عرضه در بازار دوم معاملات را یکشنبه آتی 12 شهریور اعلام کرد.به این ترتیب مقرر شده 15 درصد سهام "گکوثر" معادل 16.5 میلیون سهم به روش ثبت سفارش به عموم واگذار شود تا سومین شرکت جدید سال ( بعد از مبین وان کیش) وارد بازار سهام شود.

در این عرضه محدوده قیمتی هر سهم برای کشف قیمت 1110 تا 1220 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 300 سهم تعیین شده است.

براساس این گزارش، مدیرعرضه این شرکت،کارگزاری بورس بهگزین است که پس از عرضه اولیه نیز به عنوان بازارگردان سهم،فعالیت خواهد کرد.همچنین سقف تعهد خرید هم 50 درصد سهام قابل عرضه معادل 8.25 میلیون سهم در عرضه اولیه است.

این شرکت در گروه هتل و رستوران و پنجاه و هشتمین شرکت درج شده در بازار دوم معاملات فرابورس است که دو سهامدار اصلی به نام های شرکت هلدینگ سیاحتی و تفریحی پارسیان و بنیاد مستضعفان با مالکیت 51 و 49 درصدی دارد.

"گکوثر" برای هر سهم سال مالی اسفند گذشته 888 ریال سود محقق کرده و اولین سود سال جاری را هم 1023 ریال اعلام و در سه ماه اول سال، 368 ریال معادل 36 درصد این سود را محقق کرده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ