کد خبر: ۵۹۴۱۳
۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۶/۲۵

مخالفت نماینده مجلس با توقف تولید پراید/ دو عامل عدم تحویل به موقع خودرو

مخالفت نماینده مجلس با توقف تولید پراید/ دو عامل عدم تحویل به موقع خودرو

عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس با توقف خط تولید پراید مخالفت کرد و دو عامل براورد نشدن قطعات یدکی و تحویل خودرو در زمان قرارداد به مشتری را عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید گرمابی درباره عدم پایبندی برخی از خودرسازان نسبت به تحویل خودرو به مشتریان به خانه ملت گفت: عدم تامین قطعات یدکی از تولیدکنندگان داخلی و یا دشواری تهیه لوازم یدکی خارجی برای خودروسازان از عواملی است که برخی خودروسازان اعتقاد دارند، نمی توانند میزان تولیدخودرو را طبق روز و ماه برآورد کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم برآورد دقیق از میزان تولید موجب می شود خودروسازان نتوانند طبق روز و ماه خودرو را تحویل مشتری بدهن،گفت: پراید پاسخگوی استانداردهای روز دنیا نیست،اما خودرویی در ایران نداریم که در محدوده قیمتی پراید باشد تا بتواند استانداردهای بین المللی را  رعایت کند بنابراین تا زمانی که نتوان جایگزین مناسبی برای پراید پیداکرد، نمی توان خط تولید پراید را قطع کرد.

این نماینده مجلس افزود: خودرویی باید جایگزین پراید شود که با قدرت خرید طبقه متوسط و دهک های کم درآمد جامعه سنخیت داشته باشد. 

گرمابی با بیان اینکه بدقولی برخی شرکت های خودروسازی برای تحویل به موقع خودرو به مشتریان نشان عدم دقیق برآورد میزان تولید دارد،گفت: وضعیت برنامه ریزی خط تولید و کمبود برخی از قطعات یدکی خودرو از دلایلی است که خودرسازن برای دیرکرد در تحویل خودرو اعلام می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ