کد خبر: ۵۹۵۴۰
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۶/۲۷

ساعت ادارات تهران از مهر تغییر می کند
معاون شهرداری تهران:

ساعت ادارات تهران از مهر تغییر می کند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از موافقت هیات وزیران با کلیات طرح تغییر ساعات اداری کارمندان در مهر ماه خبر داد و گفت: به زودی بخشنامه‌های لازم در این خصوص به ادارات و سازمان ها ابلاغ می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهر شهر تهران از موافقت هیات وزیران با کلیات طرح تغییر ساعات اداری کارمندان در مهر ماه خبر داد و گفت: به زودی بخشنامه‌های لازم در این خصوص به ادارات و سازمان ها ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با تمامی نهادهای درگیر با مسائل مربوط به آغاز مهرماه انجام شده، افزود: خوشبختانه مدیران مجموعه های داخل شهرداری و نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ، آموزش و پرورش، اورژانس تهران، فرمانداری، استانداری در ستاد استقبال از مهر حضور دارند تا در صورت لزوم دستورات و تمهیدات ویژه ای را برای مهار و کنترل ترافیک اول مهرماه و خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های مترو و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز با در نظر گرفتن سرویس های ویژه و کاهش سرفاصله ناوگان، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است.

پورسیدآقایی با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته شده د صورت وقوع حواث و تصادفات رانندگی در معابر و بزرگراه ها عنوان کرد: محل هایی برای استقرار جرثقیل های سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده تا در صورت وقوع حادثه و تصادف در کمترین زمان اقدام به بازگشایی معابر کنند.

وی با اشاره به پیک ترافیکی صبحگاهی و عصرگاهی بابت تردد کارمندان، والدین و دانش آموزان و دانشجویان به مراکز علمی و مدارس در هفته اول مهر و همزمانی با دهه محرم، به والدین توصیه کرد در صورت عدم استفاده از سرویس مدارس در رساندن فرزندان به مدارس حتما از توقف دوبله، سوبله و یا حاشیه‌ای در مقابل مدارس جلوگیری کنند و حتی در صورت امکان با فاصله بیشتری از مقابل مدرسه توقف کنند. از سوی دیگر با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و انجمن اولیاء و مربیان نیز توافق شده که از روز اول سرویس مدارس بدون مشکل کار را انجام دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ