کد خبر: ۶۱۸۵۷
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۰

پیش بینی ۳ گروه و دو سهم تازه وارد بازار در هفته کاری ۳ روزه
توسط یک کارگزاری اعلام شد:

پیش بینی ۳ گروه و دو سهم تازه وارد بازار در هفته کاری ۳ روزه

یک کارگزاری با تکیه بر احتمال عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام ترانسفور ماتور توزیع زنگان ، وضعیت ۳ گروه و دو سهم تازه وارد را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در شرایطی شاخص بورس طی هفته گذشته در ادامه روند صعودی بازار سهام و قیمت شرکت ها به 85 هزار و 815 واحد رسیده و آماده عبور از خط مقاومت 86 هزار واحدی شده که کارگزاری آبان برای این هفته با 3 روز کاری پیش بینی و اعلام کرد هفته گذشته گروه آی تی همچنان در صدر گروه های پیشروی بازار سرمایه قرار داشتند و با ادامه صف خرید سنگین و معاملات پرحجم نماد های وب و تشکیل صف های خرید نمادهای "اپرداز، آپ و مداران" چشم نوازی کردند.

با توجه به افزایش عرضه ها در نمادهای وب (54 میلیون سهم) در آخرین روز هفته و رشد مناسب قیمت آن، به نظر می رسد این هفته حجم عرضه ها در گروه آی تی و بخصوص نماد های وب افزایش محسوسی داشته باشد و تعادل نماد مذکور و اکثر نمادهای گروه آی تی و در ادامه کل بازار را نظاره گر باشیم.

در این بین عرضه اولیه احتمالی "برانسفو"  می تواند انگیزه ای برای افزایش عرضه ها ایجاد کند.

پیش بینی می شود گروه کم ریسک سرمایه گذاری این هفته نیز اکثرا داد و ستدهای متعادل و مثبتی را تجربه کند و نمادهای "وخارزم، وتوسم، سدبیر، سرچشمه، وتوصا، واعتبار و وگستر" بتوانند از اقبال بیشتری برخوردار باشند.

نماد تازه وارد دیگر بازار یعنی "چدن" در هفته گذشته همچنان با معاملاتی پرحجم و رشد قیمتی مواجه بود که در نهایت با معاملات حدود 43 میلیون سهمی و صف خرید به کار خود پایان داد اما به نظر می رسد در هفته پیش رو معاملاتی متعادل  و حتی در صورت افزایش عرضه ها منفی را تجربه کند.

نحوه داد و ستدهای هفته گذشته گروه حمل و نقل نیز از افزایش تقاضای آنها در روزهای آینده حکایت داشت که در این میان نمادهای "حسیر، توریل، حسینا و حریل" می توانند از اقبال بیشتری برای رشد قیمتی برخوردار باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ