کد خبر: ۶۳۰۳۰
۱۲:۹ - ۱۳۹۶/۷/۱۵

رئیس جمهور: ۱۰ ترامپ دیگر هم نمی توانند منافع برجام را برگردانند

رئیس جمهور: ۱۰ ترامپ دیگر هم نمی توانند منافع برجام را برگردانند

رئیس جمهور گفت : در مذاکرات هسته‌ای که قدرت سیاسی‌ را برای جهانیان روشن کردیم، به موارد و به منافع غیرقابل بازگشت رسیدیم که هیچکس نمی‌تواند آنها را باز گرداند. نه آقای ترامپ نه ۱۰ ترامپ دیگر.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی که امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها سخنرانی می کرد، اظهار داشت : در مذاکرات هسته‌ای که قدرت سیاسی‌ را برای جهانیان روشن کردیم، به موارد و به منافع غیرقابل بازگشت رسیدیم که هیچکس نمی‌تواند آنها را باز گرداند. نه آقای ترامپ نه 10 ترامپ دیگر.

وی ادامه داد: دیپلمات‌های ما آنقدر قوی بوده و هستند که توانستند با 6 قدرت بزرگ جهانی به توافق برسند. توافقی که ترامپ می‌گوید ایرانی‌ها ما را فریب داده‌اند که این حرف هم نادرست بوده و منفعت برجام غیرقابل بازگشت است. ایستادن پای عهد به ضرر کسی نیست که معاهده را انجام داده بلکه به ضرر کسی است که عهد را زیر پا می‌گذارد.

رئیس جمهور افزود: در صحنه سیاسی با قدرت ظاهر شدیم و نشان دادیم فقط در جنگ قوی نیستیم بلکه در صلح ، اقتصاد و سیاست هم قوی هستیم  و اتحاد جهانی را علیه ایران بر هم زده‌ایم.

روحانی با اشاره به حضور در سازمان ملل و تایید مواضع ایران توسط 190 کشور و مواضع مخالف آمریکا و رژیم اشغالگر ، گفت: در صحنه دیپلماسی موفق شده‌ایم و به دنیا گفتیم در پی ساخت بمب اتم نبوده و خواهان فعالیت هسته‌ای صلح‌آمیز هستیم. آمریکایی‌ها و برخی کشور ها می‌گفتند ایران دروغ می‌گوید مخفیانه بمب می‌سازد اما برجام به دنیا ثابت کرد راست می‌گفتیم و بدخواهان ما دروغ می‌گفتند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ