کد خبر: ۶۴۴۲۸
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۷/۲۶

جزئیات بسته اعتباری برای فروشندگان و خریداران پسته در بورس کالا
مدیرکالایی کارگزاری بانک کشاورزی تشریح کرد:

جزئیات بسته اعتباری برای فروشندگان و خریداران پسته در بورس کالا

مدیر کالایی کارگزاری بانک کشاورزی در راسای تسریع و تسهیل ارایه خدمات اعتباری برای گروه های فعال در بورس کالا،جزئیات بسته اعتباری برای فروشندگان و خریداران پسته در این بورس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مصطفی محمدباقری درخصوص اقدامات انجام شده برای حمایت از عرضه کنندگان و خریداران فعال در بورس به ویژه محصول پسته و تسهیلاتی که در این بسته حمایتی در نظر گرفته شده، گفت: به منظور رونق بخشی و تقویت معاملات گواهی سپرده کالایی پسته در بورس کالا، مجموعه بانک کشاورزی و کارگزاری این بانک دو اقدام اساسی تهیه بسته حمایتی و ایجاد صندوق کالایی پسته را انجام داده که به زودی در بورس کالا راه اندازی می شود.

وی افزود: در راستای سیاست های حمایتی برای رونق بخشی بازار محصولات کشاورزی در بورس کالا و همچنین به منظور آغاز معاملات پسته در بورس به صورت ویژه بسته حمایتی و تشویقی مصوب و به شعب معین در مراکز تولید ابلاغ شده است.

این کارگزار با بیان اینکه براساس ابلاغیه مذکور عرضه کنندگان پسته و خریداران می توانند با مراجعه به شعب در مراکز تولید و یا از طریق معرفی کارگزاری بانک کشاورزی درخواست تعیین سقف اعتباری کنند،ادامه داد: پس از تشکیل پرونده اعتباری و طی کردن مراحل دریافت اعتبار به شرط تمرکز معاملات در بورس کالا، اعتبار مورد نیاز دریافت می شود.

محمدباقری اظهار داشت: علاوه بر اعطای اعتبار به فروشندگان و خریداران پسته در بورس کالا خدمات دیگری همچون صدور ضمانت نامه بانکی برای پذیرش انباردارانی که می خواهند انبار را در بورس پذیرش کنند، در نظر گرفته شده است.گشایش اعتبارات اسنادی برای خریداران و صادر کنندگان پسته در بورس کالا از دیگر خدمات است تا متقاضیانی که می توان از آن بهره مند شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ