کد خبر: ۶۶۸۶۰
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۸/۱۳

رویدادی که منجر به صف خرید یک شرکت بورسی شد

رویدادی که منجر به صف خرید یک شرکت بورسی شد

شرکت بورسی حفاری شمال از امضاء تفاهم نامه همکاری با آلتیای فرانسه برای خدمات حفاری ، آموزشی و عملیاتی خبر داد و با رشد ۵ درصدی قیمت و صف خرید روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت حفاری شمال که سال گذشته نتوانسته بود اولین افزایش سرمایه بعد از 7 سال حضور در بورس را با 90 درصد عملی کند، ازامضاء تفاهم نامه همکاری باشرکت آلتیا فرانسه خبر داد و امروز با رشد 5 درصدی قیمت سهام ( به254 تومان) و صف خرید بیش از 4.2 میلیون سهمی روبرو شد.

این شرکت اعلام کرد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد "حفاری" با حضور نمایندگان شرکت آلتیای فرانسه تفاهم نامه و عقد قرارداد همکاری امضا کردند.

با توجه به توسعه فعالیت ها و الزامات شروع فعالیت در این عرصه بین المللی لازم است شرکت حفاری شمال مجهز به تکنولوژی های نوین روز در راستای ارائه عملیات و سرویس های حفاری به منظور کاهش هزینه و ریسک های عملیاتی و افزایش راندمان و کیفیت آن شود

بر اساس این تفاهم نامه قرار است دو شرکت در زمینه مشارکت سرویس های حفاری، آموزشی و عملیاتی از جمله عملیات حفاری در خشکی و دریا، سرویس های سیالات حفاری، سیمان کاری، اسید، ابزار درون چاهی، مانده یابی، نمودارگیری، مدیریت پسماند حفاری، سرویس های بازرسی و نگهداری و تعمیرات، تکنولوژی های جدید با هم همکاری کنند.

با توجه به سیاست شرکت ملی نفت ایران در بکارگیری از شرکت های توانمند خارجی در قراردادهای پیش رو و به منظور همراهی شرکت حفاری شمال، استراتژی مدیرعامل و هیئت مدیره در ارائه هر چه بهتر سرویس ها با توجه به نیاز شرکت های خارجی از جمله توتال منجر به امضاء قرارداد با شرکت فرانسوی آلتیا شد و مقررگردید مراحل اجرایی و ورود تجهیزات ، برنامه ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ