کد خبر: ۶۶۸۶۶
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۸/۱۳

امکانات جدید برای کسب سود با ترکیب معاملات سهام و اختیار معامله
توسط تامین سرمایه تمدن فراهم شد:

امکانات جدید برای کسب سود با ترکیب معاملات سهام و اختیار معامله

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن با برشمردن معاملات الگوریتمی و مشتقه بازارهای جذاب گفت: ترکیب معاملات سهام و اختیار معامله ضمن مدیریت ریسک بازار می تواند امکانات جدیدی برای کسب سود فراهم کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود رضا خواجه نصیری با اشاره به اینکه اختیار معامله سهام از جمله ابزارهای پر طرفدار مالی در دنیا است و برای سرمایه گذاران حرفه ای جذابیت بالایی دارد،گفت: ترکیب معاملات سهام و اختیار معامله می تواند ضمن مدیریت ریسک های بازار امکانات جدیدی برای کسب سود فراهم کند و استراتژی های متنوعی را در اختیار مدیران سرمایه قرار دهد.

وی افزود:  اتخاذ سیاست هایی با زیان محدود و سود نامحدود، استفاده از سرمایه گذاری اهرمی،کسب بازده از کاهش قیمت سهم و تامین منابع مالی از طریق گردش اختیار خرید در عین حفظ دارایی پایه برای مدیران سرمایه گذاری از جمله فرصت های بازار اختیار معامله برای افراد حرفه ای بازار است.

این فعال بازار سرمایه در تشریح اقدامات انجام شده  برای توسعه بازار اختیار معامله تصریح کرد: با توجه به استراتژی توسعه ای برای  ورود به عرصه های جدید صنعت مالی و بازار سرمایه،این شرکت اقدامات همه جانبه ای را در جهت توسعه بازار اختیار معامله انجام داده  که از جمله آن می توان به ورود پر قدرت در معاملات اختیار معامله به ویژه به عنوان ناشر اوراق اختیار مبتنی دارایی ها و منابع صندوق های تحت مدیریت، اشاره کرد.

خواجه نصیری اجرای سیستم بر خط معاملات اختیار در شرکت نرم افزاری زیر مجموعه (صحرا) برای اولین بار و به عنوان تنها شرکت ارائه کننده زیر ساخت بر خط مستقیم،انجام اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی در بازار مشتقه و ایجاد باشگاه معامله گران الگوریتمی و مستقیم و همچنین در اختیار گذاشتن APN  جهت فعالیت های الگوریتمی در فضای مشتقه که طراحی و اجرای استراتژی های بازار مشتقه را مهیا می سازد را از دیگر اقدامات انجام شده دراین زمینه بر شمرد.

وی با دعوت از فعالان حرفه ای و متخصصین آشنا به بازار جهت استفاده از بستر های ایجاد شده در این تامین سرمایه جهت توسعه بازار مشتقه پیش بینی کرد، تا یک سال آینده کسب بازار های مطلوب و جذاب و همچنین برتری حرفه ای درضمن سرمایه گذاری صرفا در معاملات الگوریتمی و مشتقه مقدور خواهد بود.

براساس این گزارش، تامین سرمایه آرمان ، اخیرا" به تامین سرمایه تمدن تغییر نام داده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ