کد خبر: ۶۶۹۰۰
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۸/۱۴

دستگیری یکی از متهمان پرونده پتروشیمی بورسی در امارات
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

دستگیری یکی از متهمان پرونده پتروشیمی بورسی در امارات

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که با زمزمه های استعفا روبرو شده با تشریح آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی بورسی جم، از دستگیری یکی از متهمان این پرونده در امارات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود اسلامیان در حالی از دیروز با  زمزمه هایی مبنی بر استعفا روبرو شده که درباره آخرین وضعیت پرونده پتروشیمی جم به ایسنا گفت: توسط پلیس بین‌الملل امارات طرح شکایت کردیم.خوشبختانه یکی از متهمان این پرونده دو هفته گذشته در امارات بازداشت شد. وی پسر یکی از متهمان است، معلوم نیست خود ایشان در کره است یا در آمریکا اما آقازاده‌ وی در دوبی بازداشت شد که امیدواریم با بازداشت انجام شده، بتوانیم بخشی از مطالبات را تسویه کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده دو سال است در دادگاه اقتصادی قرار دارد، گفت: انتظار ما این است چون حدود 400 میلیارد از صندوق بازنشستگی توسط این فرد برده شده و واسطه‌هایی هم در ایران بودند که ما از آنها شکایت کردیم، پرونده را به یک بازپرس ویژه در دادستانی تهران بدهند تا خارج از نوبت رسیدگی شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه معمولا رسیدگی به پرونده‌هایی با این وسعت در روال عادی محاکم بسیار زمانبر است،گفت: رای تجدید نظر تخلیه زمین 4 هزار متری صندوق بازنشستگی با ارزش 140 میلیارد تومانی در محدوده فرشته که 7 سال توسط فردی در تصرف بود، هفته گذشته صادر شد.

اسلامیان درباره روند خروج از بنگاهداری اظهار داشت: براساس دستور رییس جمهور صندوق‌ها مکلف به خروج از بنگاهداری شده‌اند. طرح جامعی در این زمینه تهیه کرده‌ایم و شرکت‌هایی که قرار است واگذار شوند مشخص و به هیات امنای صندوق ارسال شده و به محض تصویب به اجرا در می‌آیند، حداقل 45 شرکت در مرحله اول مشمول این طرح خواهند شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ