کد خبر: ۶۷۳۵۴
۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۸/۲۷

تکذیب شایعه دفن دسته‌جمعی اجساد زلزله‌زدگان / شهادت ٢ امدادرسان

تکذیب شایعه دفن دسته‌جمعی اجساد زلزله‌زدگان / شهادت ٢ امدادرسان

استاندار کرمانشاه شایعات مربوط به دفن دسته‌جمعی زلزله‌زدگان را تکذیب کردو فرمانده بهداشت و درمان ارتش از شهادت ٢ نفر از امدادرسانان ارتش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایلنا، هوشنگ بازوند با تکذیب شایعات مطرح‌شده درباره دفن دسته‌جمعی زلزله‌زدگان در منطقه کوئیک گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و هیچ‌گونه گور دسته‌جمعی‌ای در هیچ منطقه‌ای از استان کرمانشاه وجود ندارد.

وی افزود: مردم کرمانشاه و ایران بر ‌اساس سنت اسلام اموات را با احترام بعد از مراحل شرعی تدفین کرده و هیچ‌وقت به صورت دسته‌جمعی این کار را نکرده و نمی‌کنند.

این مقام مسئول با انتقاد از برخی شایعه‌های مطرح‌شده گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم اخلاق را رعایت کرده و از شایعه‌پردازی که سبب ضربه‌زدن به مردم می‌شود، خودداری کنند.

شهادت ٢ نفر از  امدادرسانان ارتش در مناطق زلزله‌زده

به گزارش تسنیم،ستوان ‌یکم حسن نیرپور از پرسنل کادر هوانیروز ارتش که در مأموریت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب ایران به‌سر می‌برد، در حین انجام مأموریت کمک‌رسانی بر اثر ایست قلبی به شهادت رسید.

همچنین جلیل رجبی فرمانده بهداشت و درمان ارتش اعلام کرد: مرتضی قبادی از اعضای کادر بهداشت و درمان ارتش، به دلیل فعالیت زیاد و استرس‌های وارده، در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان و بر اثر ایست قلبی، به شهادت رسید.وی عضو کادر بهداشت و درمان ارتش، از بهیاران بیمارستان ٥٢٠ ارتش در کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ