کد خبر: ۶۷۳۵۷
۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۸/۲۷

اطلاعیه دوم بست نشینان و برنامه احمدی نژاد در کرمانشاه

اطلاعیه دوم بست نشینان و برنامه احمدی نژاد در کرمانشاه

بست‌نشینان حرم حضرت عبدالعظیم با صدور دومین اطلاعیه خواهان کمک مقام معظم رهبری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه شرق در گزارشی اعلام کرد بست‌نشینان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در اطلاعیه شماره دو خود از مقام معظم رهبری درخواست کمک کردند.

حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله خراسانی که از روز چهارشنبه در حرم شاه‌عبدالعظیم بست‌نشینی خود را کلید زده‌اند، در این اطلاعیه از مقام معظم رهبری درخواست کردند آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی را برای رسیدگی به ادعاها و اتهامات مربوط به آنها مأمور کنند.

آیت‌الله سیدمحمود شاهرودی ‌اکنون رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا است.هیئتی که ازقضا در دوران ریاست‌ جمهوری محمود احمدی‌نژاد شکل گرفت. به نظر می‌رسد این درخواست از رهبری ناظر بر ریاست شاهرودی در هیئت حل اختلاف باشد.

احمدی نژاد در کرمانشاه

بست‌نشینی این سه نفر به همراه سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد، با واکنش‌های متعددی همراه بود. نخستین واکنش، از دسترس خارج‌شدن سایت دولت بهار متعلق به هواداران احمدی‌نژاد و نیز سایت شخصی احمدی‌نژاد بود. از سوی دیگر، سایت خبرگزاری آریا، متعلق به امیر محبیان تحلیلگر جریان اصولگرا، نیز از دسترس خارج شد و بنا بر ادعای کانال تلگرامی دولت بهار، دلیل آن انتشار فیلم سخنرانی احمدی‌نژاد بوده است.

در کنار اینها، فعالان فضای مجازی نیز روی خوشی به این بست‌نشینی نشان ندادند. هم‌زمان‌شدن این حرکت با زلزله کرمانشاه، باعث شد این فعالان از اینکه احمدی‌نژاد و همراهانش به‌جای توجه به مسئله کرمانشاه، دنبال رفع مشکل خود هستند، انتقاد کنند. احتمالا موج این انتقادات احمدی‌نژاد را بر آن داشت تا در صفحه توییتر خود اعلام کند جمعه به کرمانشاه خواهد رفت.

این در حالی بود که کانال تلگرامی دولت بهار اعلام کرده بود احمدی‌نژاد پنجشنبه به حرم عبدالعظیم خواهد رفت. این کانال پس از آن در خبر دیگری اعلام کرد برنامه حضور احمدی‌نژاد به تعویق افتاده است و در نهایت این حساب توییتری احمدی‌نژاد بود که خبر داد او به کرمانشاه می‌رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ