کد خبر: ۶۷۶۷۹
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۹/۶

حمایت وزارت صنعت از صادرات و رفع مشکلات خودرو سازان
معاون وزیر در بازدید از ایران خودرو اعلام کرد:

حمایت وزارت صنعت از صادرات و رفع مشکلات خودرو سازان

معاون وزیر صنعت ضمن بازدید از ایران خودرو ، رفع مشکلات خودرو سازان و حمایت از صادرات را اولویت ها اعلام کرد و تشکیل کارگروهی در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن یونس سینکی در جریان بازدید از ایران خودرو ، اظهار داشت: رفع مشکلات عمومی تولید خودرو مورد توجه وزارت صنعت است و از این رو کار گروه هماهنگی اجرایی در ارتقای کیفیت، صادرات و خدمات پس از فروش تشکیل می شود تا زمینه همکاری وزارت صنعت برای افزایش صادرات خودرو و  حمایت از بازارهای صادراتی فراهم شود.

وی از ورود معاونت اقتصادی وزارت صنعت به مقوله صادرات خبر داد و گفت:‌ در این بخش باید با ارتقای کیفیت، ‌خواسته های بازارهای هدف را تامین کنیم. وزارت صنعت،‌ زمینه توسعه بازارهای صادراتی را فراهم خواهد کرد.  

این مقام مسئول بر دستیابی به هدف تولید 3 میلیون خودرو و صادرات 30 درصدی در سند چشم انداز 1404 تاکید کرد و افزود: خودروسازان باید برنامه ریزی فنی و تخصصی را انجام دهند و وزارتخانه نیز به حل مشکلات عمومی کمک خواهد کرد.  

سینکی نقش خودروسازان در بهبود شاخص های کلان اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ ایران خودرو با گردش بالای مالی ، نقش مهمی در مسئولیت های اجتماعی به ویژه اشتغال زایی دارد. 

وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات ایران خودرو به ویژه در موضوع کیفیت،‌ خدمات پس از فروش و توسعه محصولات جدید، گفت:‌ روند مثبت ایجاده شده باید ادامه داشته باشد تا صنعت خودرو به موفقیت های بیشتری دست یابد.  

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ