کد خبر: ۶۸۷۹۲
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۹/۱۱

موضع جدید وزیر اقتصاد درباره تغییر مدیران‌عامل بانک‌ها

موضع جدید وزیر اقتصاد درباره تغییر مدیران‌عامل بانک‌ها

وزیر اقتصاد با تاکید بر پیگیری فروش اموال مازاد بانک‌ها گفت: تغییراتی که در آینده در سطح مدیران‌عامل بانک‌ها انجام خواهد شد، تأثیری در این اقدام ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مهر،مسعود کرباسیان فروش اموال و دارایی‌ها را شرط ضمن عقد مدیران‌عامل بانک‌ها اعلام کرد و گفت: در مورد فروش اموال بانک‌ها، ابلاغیه‌ای صورت گرفته که بر مبنای آن، بانک‌ها باید دارایی‌ها را بفروشند و این اقدام، قانونی و بر اساس دستور رئیس‌جمهور است به این معنا که یکی از اولویت‌هایی که ضمیمه حکم وزیر اقتصاد از طرف رئیس‌جمهور بود، اصلاح نظام بانکی و حرکت بانک‌ها از بنگاه‌داری به سمت کار بانکی بوده که این دستور به بانک‌ها هم ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر پیگیری فروش اموال مازاد بانک‌ها ، ادامه داد:تغییراتی که در آینده در سطح مدیران‌عامل بانک‌ها انجام خواهد شد نیز تأثیری در این اقدام ندارد البته بانک‌ها نگرانی‌هایی دارند که اگر این کار یک‌باره انجام شود، قیمت‌ها در بازار پایین می‌آید بنابراین از آنها زمان‌بندی خواسته‌ایم اما داستان به این سادگی‌ها هم نیست.

بنابراین گزارش، با رکودی که در بازار ملک و املاک به چشم می‌خورد، به‌راحتی می‌توان به این باور رسید که کار راحتی پیش‌روی بانک‌ها قرار ندارد.حتی مزایده‌هایی هم که بانک‌ها برگزار می‌کنند، نتوانسته گره از بخت و کار آنها باز کند تا بتوانند اموال و دارایی‌های مازاد را به فروش برسانند. البته مدت‌هاست که این قفل وجود دارد و چاره‌ای هم پیش‌روی بانکداران قرار نگرفته است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۹/۱۱
0
0
پاسخ
شرط ضمن عقد مدیریت سازمان بورس چیست؟ آیا توقف سالانه سهام بانکی و بلاتکلیفی و نارضایتی صدها هزار سرمایه گذار برای آن وزارت مهم نیست؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ