کد خبر: ۶۸۸۳۶
۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۹/۱۲

تغییر مدیریتی در بزرگترین شرکت بورس/ سمت جدید مدیر معروف

تغییر مدیریتی در بزرگترین شرکت بورس/ سمت جدید مدیر معروف

مدیرعامل هلدینگ تاپیکو که بزرگترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی است، تغییر کرد و طی آن مدیر معروف و جزو ۲۰ شخصیت تاثیرگذار صنعت پتروشیمی جهان در سال ۲۰۱۵ ، رئیس هیات مدیره شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های بورسی و فرابورسی با تغییر مدیرعامل تاپیکو همراه شده و طی آن محمدحسن پیوندی که از مرداد سال گذشته عهده دار این سمت بود ، جابجا شد تا محمود مخدومی جانشین وی شود.

پیوندی که سال 2015 جزو 20 شخصیت تاثیرگذار صنعت پتروشیمی جهان معرفی و تا پیش از این مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره بود ، با تصمیم مدیرعامل "شستا" به عنوان مشاور مدیرعامل این هلدینگ در امور نفت و گاز و پتروشیمی و رئیس هیات مدیره تاپیکو منصوب شد.

سید عماد حسینی، اسلام خسروی و جواد داوری نیز به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره تاپیکو در دور جدید منصوب شدند.

مخدومی با مدرک کارشناسی برق از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس ارشد از دانشکده فنی دانشگاه تهران، پیش از این مدیر عامل هلدینگ انرژی شستا بود و دارای سوابقی چون معاون نفت و گاز و معاون تولید شرکت مهندسی گروه مپنا (موننکو ایران)، مدیرعامل شرکت مشاور ساخت و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر (افق هسته‌ای)، پیمانکار ساخت و راه‌اندازی نیروگاه‌های اتمی، رییس پژوهشکده کنترل و مدیریت شبکه پژوهشگاه نیرو و کارشناس فنی شرکت قدس نیرو  است.

تاپیکو بعد از اعمال افزایش سرمایه 87 درصدی در مجمع فوق العاده 29 شهریور، سرمایه اسمی را از 4.35 به 8.15 هزار میلیارد تومان رساند و بزرگترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ