کد خبر: ۶۸۸۸۰
۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۹/۱۳

امروز
بورس پرس خبر می دهد:

امروز "های وب" قطعا باز نمی شود/ فریز ۵۱ درصد سهام و عامل بازارگردان

آخرین پیگیری ها از زمان بازگشایی "های وب" نشان داد این نماد قطعا" امروز باز نمی شود و بعد از نهایی شدن فریز ۵۱ درصد سهام ، فردا به بورس باز خواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتشار عصر دیروز توضیحات مدیرعامل داده گسترعصر نوین درباره خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین و تبعات آن به همراه پاسخ به سئوالات سازمان بورس و پیوست ها و قراردادها ( که انتشار قرارداد در نوع خود بی سابقه بود) ، این شرکت آماده بازگشایی نماد شد اما زمان دقیق آن برای امروز یا فردا مشخص نبود.

در این رابطه پیگیری های بورس پرس از مسئولان سازمان بورس و بورس تهران نشان داد "های وب" قطعا" امروز باز نمی شود و مسئولان تصمیم دارند تا با توجه به انتشار عصر دیروز اطلاعات ، فعالان بازار سرمایه فرصت مطالعه و بررسی های لازم برای تصمیم گیری را داشته باشند.

از سوی دیگر به گفته ایمان میری مدیرعامل وسهامدار 86 درصدی شرکت، باید نامه فریز سهام به بورس تهران و سازمان بورس ارایه شود که احتمالا" تا پیش از ظهر امروز انجام خواهد شد.

این در حالی است که مقرر شده 51 درصد سهام وی مسدود و همزمان با بازگشایی نماد ، بازار گردانی هم آغاز شود. در این میان با توجه به عدم امکان بازارگردانی توسط کارگزاران ، قرار است این مهم توسط میری انجام شود.

با این همه فردا "های وب" بعد از توقف از 7 آبان ، به بورس باز خواهد گشت تا سهامداران قادر به انجام معامله شده و روند طبیعی این شرکت هم از سر گرفته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ