کد خبر: ۶۹۰۰۴
۱۱:۵ - ۱۳۹۶/۹/۱۸

سلیمانی سرباز واقعی مقام معظم رهبری است
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:

سلیمانی سرباز واقعی مقام معظم رهبری است

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری،فرمانده سپاه را سرباز واقعی مقام معظم رهبری خواند و گفت: منهدم‌کردن گروه تروریستی داعش کار آسانی نبود که به دست این سرباز جهان اسلام انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه جدید کرمان با حضور قاسم سلیمانی فرمانده سپاه ومحمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و استاندار کرمان، برگزار شد. با استعفای یحیی جعفری امام‌جمعه سابق کرمان،حسن علیدادی‌سلیمانی با حکمی از سوی مقام معظم رهبری به امامت جمعه کرمان منصوب شد.

سلیمانی در این مراسم گفت: نسل جدید انقلاب نسبت به ولی‌فقیه و اصول انقلاب دلبسته‌تر شده‌‌اند و این اغراق نیست و در صحنه‌های گوناگونی که اتفاق می‌افتد آن را می‌بینیم و امروز شاهد هستیم حتی کسانی که ظاهر دینی ندارند، اما دلبستگی شدیدی به رهبری و انقلاب دارند که معمولا در یک چارچوب طبیعی این اتفاق نباید رخ دهد و گذشت زمان باید بین نسل‌ها فاصله به وجود بیاورد، اما در ایران این‌چنین نیست.

وی انقلاب اسلامی را از جنس دین دانست و افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث شده نسل‌های جدید نیز دلبسته انقلاب باشند، این است که انقلاب از نسل دین است و دین همواره تازگی دارد، بنابراین این تفکر که انقلاب اسلامی روح کهنگی به خود بگیرد، یک تفکر اشتباه است، چون از جنس دین بوده و بوی کهنگی نمی‌گیرد.

محمدی‌ گلپایگانی هم گفت: سلیمانی سرباز واقعی مقام معظم رهبری بود و منهدم‌کردن گروه تروریستی داعش کار آسانی نبود که به دست این سرباز جهان اسلام انجام شد.

وی با اشاره به اینکه وجود چنین شخصیتی به‌عنوان فرمانده کل قوا در رأس کشور در دنیا نظیر ندارد، افزود: مشاهده می‌کنیم دست کسانی که خود را خادم خانه خدا می‌دانند، به خون مردم مسلمان آلوده است. دست حاکمان عربستان به خون مردم یمن آغشته است و ثروت مسلمانان را بر باد می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به زندگی زاهدانه مقام معظم رهبری گفت: کسانی هستند که آرزو دارند دو رکعت نماز پشت سر ایشان بخوانند و به وی می‌گویند دعا کنید ما شهید شویم و حاضرند جان خود را فدا کنند.سلیمانی تحت تربیت مقام معظم رهبری پرورش داده شده،از برکت اسلام، انقلاب و رهبری، اربعین چنان جلوه کرده که در دنیا چنین اجتماع عظیمی پیدا نمی‌شود و داعش تمام تلاش را در این تجمع کرد، اما نتوانست کاری از پیش ببرد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه ریشه داعش کنده شده، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند،اگر با داعش نمی‌جنگیدیم باید در شهرهای ایران با آنها می‌جنگیدیم و این پاسخ انسان‌های کج‌فهمی بود که فکر می‌کردند نباید در عراق و خارج از مرزها می‌جنگیدیم.

وی با بیان اینکه وجود رهبری زاهد باعث می‌شود فرزندانی مانند سلیمانی تربیت شوند، گفت: حتی در خارج نیز افرادی هستند که آماده شهادت و دفاع از کیان اسلام و نظام اسلامی هستند و کار سازماندهی تشکیلاتی آنها با سلیمانی است.به برکت اهل‌بیت و تعالیم امام صادق ایران از امنیت کامل برخوردار است. داعش در ایران که پیرو اهل‌بیت است نتوانست نفوذ کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ