کد خبر: ۷۰۳۲۳
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۲۷

مردم در بورس هم مانند خرید خانه عمل کنند
توصیه مدیر نظارت بر بورس ها:

مردم در بورس هم مانند خرید خانه عمل کنند

مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: از تمام افرادی که در بازار سرمایه فعالیت می کنند تقاضا دارم از آدم ها و یا نهادهای حرفه ای برای خرید استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محسن خدابخش در خصوص نماد "های وب" که اخیراً در بازار سرمایه بسته شده به صدا و سیما گفت: وقتی در بازار برای یک نمادی صف خرید ایجاد می شود نباید افراد صرف این صف خرید اقدام به خرید کنند بلکه باید یا خود حرفه ای باشند یا در این راستا از نهادها و افراد حرفه ای کمک بگیرند.

وی ادامه داد: اصطلاحات و اطلاعاتی که مربوط به های وب بر روی کدال است، ممکن است ازجانب افراد مختلف تحلیل های مختلفی شود به همین دلیل از مردم می خواهم که برای ورود معاملات این نمادها با آگاهی و با توجه به اطلاعاتی که افشا شده وارد شوند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این هشدار فقط مربوط به نمادهایی چون "های وب" و "آکنتور" نیست بلکه در خصوص تمام نمادها صدق می کند زیرا ممکن است افراد برداشت های متفاوتی از اطلاعاتی که بر روی کدال است داشته باشند و باید برای خرید، تمام جوانب را در نظر بگیرند.

خدابخش افزود: چطور وقتی می خواهید خانه ای را بخرید همه جوانب آن را می سنجید و بعد اقدام به خرید می کنید پس باید درخصوص بازار سرمایه هم این اتفاق بیفتد و افراد یا خود خبره باشند یا از افراد خبره استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۹/۲۷
0
0
پاسخ
حسابهای های وب دارای ابهام هستند و نمی توان از طریق این اطلاعات به وضعیت شرکت بدرستی پی برد عملکرد سازمان بورس در پذیرش های وی با این اطلاعات، مبهم است.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ